کد خبر : 1607107 | 04 اردیبهشت 1398 ساعت 20:59 | 32.4K بازدید | 0 دیدگاه

طبق اعلام برخی منابع؛

فن دایک بهترین بازیکن فصل لیگ برتر شد؟

برخی نشریات انگلیسی از جمله دیلی میل مدعی شدند ویرژیل فن دایک، مدافع هلندی لیورپول به عنوان بهترین بازیکن لیگ جزیره انتخاب شده است.

فن دایک بهترین بازیکن فصل لیگ برتر شد؟


به گزارش "ورزش سه"، فردا بهترین بازیکن لیگ برتر جزیره رسما اعلام خواهد شد اما برخی منابع خبر از انتخاب شدن فن دایک به عنون بهترین بازیکن این فصل داده اند. به جز فن دایک، سادیو مانه از لیورپول، رحیم استرلینگ، سرخیو آگوئرو، برناردو سیلوا هر سه از منچسترسیتی و ادن هازارد از چلسی، پنج نامزد دیگر دریافت این جایزه بودند.

 

اگر این اتفاق رخ دهد، فن دایک دومین بازیکن لیورپول است که به شکل متوالی صاحب عنوان بهترین بازیکن فصل می شود و فصل قبل نیز این جایزه به محمد صلاح، گلزن مصری مرسی سایدی ها رسیده بود.

 

1400582

 

لوییس سوارز، استیون جرارد، جان بارنز، یان راش، کنی دالگلیش و تری مک درموت، دیگر بازیکنان تاریخ باشگاه لیورپول بوده اند که موفق به کسب عنوان بهترین بازیکن فصل لیگ انگلیس شده اند و فن دایک می تواند ستاره بعدی تاریخ لیورپول لقب گیرد.

 

فن دایک هلندی در ژانویه سال 2018 و با مبلغ 75 میلیون پوند از ساوتهمپتون به لیورپول پیوست، طی این مدت نقش فوق العاده ای در ترمیم خط دفاعی تیمش داشته و این پست که روزگاری پاشنه آشیل مرسی سایدی ها بود، حالا به نقطه قوت آنها تبدیل شده است.

 

البته نام بهترین بازیکن فوتبال جزیره فردا و در مراسمی در لندن اعلام خواهد شد اما به نظر می رسد شانس فن دایک از دیگر گزینه ها بیشتر باشد.

دیدگاه‌ها