کد خبر : 1605130 | 27 فروردين 1398 ساعت 01:33 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

ناواس: برای نشان رئال و غرورمان می جنگیم

رئال در دیداری ناامیدکننده، امشب در زمین لگانس با تساوی 1-1 متوقف شد.

ناواس: برای نشان رئال و غرورمان می جنگیم

به گزارش "ورزش سه"، رئال که پس از سال ها در روز دوشنبه به میدان رفته بود، نتوانست در زمین لگانس به نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 دست یابد. کهکشانی های افول کرده، در نیمه اول یک گل دریافت کردند ولی کریم بنزما نیمه دوم حساب کار را برابر کرد و همین نتیجه تا پایان باقی ماند.

 

 

1398329

 

 

کیلور ناواس، گلر کاستاریکایی رئال در پایان بازی گفت:« دیگر نیازی به گفتن نیست که فصلی دشوار برای همه ما بوده است. با هدف پیروزی وارد زمین شدیم و اینکه بهترین بازی را انجام دهیم. دشوار است شرایط کنونی را توضیح بدهم. همه از این اوضاع ناراحت هستیم.»

 

ناواس ادامه داد:« در رئال هر سال به دلایل مختلف، فشار وجود دارد و این نمی تواند به عنوان یک بهانه و توجیه برای نتایج بد مطرح شود. باید از لحاظ ذهنی برای هر شرایطی مهیا باشیم و برای همین هم بازیکن رئال هستیم. برای نشان رئال و غرور خودمان می جنگیم. برخی مواقع این بیشتر از کسب هر جامی می ارزد. باید بیشتر تمرین کنیم و تا روز پایانی همه توان مان را در زمین بگذاریم.»

 

ناواس در مورد آینده گفت:« خیالم راحت است و از هر فرصتی که نصیبم شود، سعی می کنم بهترین استفاده را ببرم. با رئال قرارداد دارم و می خواهم بمانم.»

 

دیدگاه‌ها