کد خبر : 1605081 | 26 فروردين 1398 ساعت 19:38 | 25.4K بازدید | 0 دیدگاه

تراشتگن: من و داوید دخیا یک هدف مشترک داریم!

مارک آندره تراشتگن، دروازه بان آلمانی بارسلونا، در کنفرانس مطبوعاتی دیدار فردا شب مقابل منچستریونایتد حاضر شد.

تراشتگن: من و داوید دخیا یک هدف مشترک داریم!


به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا در بازی رفت و با کلین شیت تراشتگن موفق شد در اولدترافورد با یک گل به برتری رسیده و شانس زیادی برای صعود به نیمه نهایی داشته باشد، اما سنگربان جوان بارسا تاکید کرد یونایتد تیمی خطرناک است و بارسا باید به دنبال گلزنی باشد.

 

تراشتگن گفت: "ما در بازی رفت دیدیم که یونایتد می تواند با آرامش بازی کند و ما می خواهیم شروع خوبی داشته و بر بازی تسلط داشته باشیم. سبک بازی ما و پاری سن ژرمن متفاوت است، اما شما نمی توانید در چنین دیدارهایی فقط دفاع کنید. برتری ما در دور رفت خیلی سنگین نبود و آنها تیمی خطرناک هستند. ما باید توپ را حفظ کرده و سعی کنیم گل اول را به ثمر برسانیم تا شانس های صعود خود را افزایش دهیم.

 

1398281

 

ثبت کلین شیت در این دیدار هدف بارسلوناست. یونایتد بازیکنان خطرناکی در بخش هجومی دارد و هدف بارسا این است که در بخش دفاعی قدرتمند ظاهر شده و هرگاه زمانش رسید، در حمله نیز موفق باشد.

 

اتفاقاتی که فصل قبل و در دیدار مقابل رم رخ داد بسیار دشوار بود و ما امیدواریم در مقابل هوادارانمان قادر به صعود به نیمه نهایی باشیم. برای یونایتد احترام زیادی قائل هستیم و برتری بارسا در دور رفت آنقدرها هم چشمگیر نبوده و نباید فراموش کرد یونایتد در بسیاری از بازی های خارج از خانه پیروز شده است.

 

یونایتد بازیکنان بسیار سریع در اختیار دارد و بارسا شما باید هوشیار بوده و به دنبال پیروزی باشید. تیم های بزرگ همیشه خطرناک هستند و ما می خواهیم نمایش بهتری نسبت به یونایتد داشته و باید آنها را شکست دهیم.

 

داوید دخیا؟ یکی از بهترین دروازه بانان جهان و یکی از مهمترین بازیکنان منچستر یونایتد است. شرایط دشوار خواهد بود زیرا هدف هر دوی ما مشترک است؛ کلین شیت."

دیدگاه‌ها