کد خبر : 1602581 | 16 فروردين 1398 ساعت 13:20 | 12.1K بازدید | 0 دیدگاه

بازتاب یک قهرمانی  در رسانه های قطری

السد رهبر جدید لیگ ستارگان (عکس)

تیم السد بعد از شش سال دوری از جام قهرمانی شب گذشته و در فاصله یک هفته مانده به پایان لیگ ستارگان جام توسط ژاوی هرناندز بالای سر برد.

به گزارش" ورزش سه" السد در حالی که روز شنبه هفته قبل نتوانسته بود در فینال لیگ ستارگان با شکست الدحیل به مقام قهرمانی برسد شب گذشته با پیروزی پر گل هفت بر دو برابر الاهلی توانست بعد از شش سال به این عنوان دست پیدا کرده و به نوعی به حکمرانی الدحیل در فوتبال قطر پایان دهد. 


قهرمانی السد به عنوانی یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین تیم های فوتبال قطر شب گذشته و امروز بشدت مورد توجه رسانه های این کشور بوده و تیتراصلی تمامی رسانه های ورزشی به قهرمانی این تیم پرستاره اختصاص یافته است. 


روزنامه الشرق الریاضی که صفحه اول خود را کاملا به قهرمانی و عکس های با جام السدی ها اختصاص داده تیتر زد:" لیگ به شکوهش بازگشت" و با این تیتر حمایتش از قهرمانی این تیم را اعلام کرد.

 

1395394


روزنامه الوطن دیگر روزنامه قطری در بخش ورزشی اش با چاپ عکسی که ژاوی جام قهرمانی را بالای سربرده است در صفحه اولش نوشت:" السد...رهبر لیگ" 

 

1395395


روزنامه العرب نیز با استفاده از کلمه السد یک تیتر کوتاه اما جالب را انتخاب کرده است:" السد...البطل" که به این معنا است:"السد...قهرمان"

 

1395396


روزنامه های قطری با استقبال از قهرمانی السد نشان دادند که از قهرمانی این تیم قدیمی و پرستاره راضی به نظر می رسند. السد آخرین بار در فصل 2012-2013 در لیگ ستارگان به مقام قهرمانی رسید و بعد از آن بود که حکومت لخویا و پس از آن الدحیل در این لیگ آغاز شد. در 5 دوره بعد از آن سه بار لخویا و یک بار الدحیل که درواقع یک تیم هستند به مقام قهرمانی رسیدند و در فصل 2015-2016 الریان به این عنوان دست پیدا کرد.

 

1395397

دیدگاه‌ها