کد خبر : 1602498 | 15 فروردين 1398 ساعت 21:04 | 159.4K بازدید | 0 دیدگاه

طلسم شش ساله با ٧ گل شکست؛

خونریزی در دوحه؛السد قهرمان شد

السد قطر در فاصله یک هفته به پایان فصل قهرمانی خود را در لیگ ستارگان قطر قطعی کرد.

خونریزی در دوحه؛السد قهرمان شد

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات هفته بیست و یکم و ماقبل پایانی فصل ۱۹-۲۰۱۸ لیگ ستارگان قطر از ساعت ۱۹:۴۰ با انجام چهار بازی همزمان آغاز شد که در یکی از آنها، تیم صدرنشین السد در استادیوم خانگی جاسم بن حمد مقابل تیم رده پنجمی الاهلی قرار گرفت که امید ابراهیمی را به‌عنوان هافبک دفاعی در اختیار داشت.

 

السد که به دلیل فاصله ۴ امتیازی با الدحیل رده دومی به دنبال برتری مقابل الاهلی و قطعی کردن قهرمانی در فاصله یک هفته به پایان فصل بود، بازی را هجومی آغاز کرد و در دقیقه ۶ با پنالتی‌ای که بغداد بونجاح گرفته بود، با گلزنی این ستاره الجزایری از یاران ابراهیمی پیش افتاد.

 

ژاوی که با پایان مصدومیت و در دومین دیدار متوالی در ترکیب السد قرار گرفته بود، در دقیقه ۲۴ پاس در عمق فوق‌العاده‌ای برای حسن الهیدوس فرستاد که این بازیکن باتجربه بعد از دو شوت پیاپی و در ریباند گل دوم السد رابه ثمر رساند.

 

1395326

 

در حالی که نیمه اول با برتری ۲ بر صفر السد رو به پایان بود، بغداد بونجاح باز هم خوش درخشید و با جای گذاشتن چهار بازیکن الاهلی و شوت زمینی دروازه الاهلی را برای سومین بار باز کرد.

 

اکرم عفیف، بهترین پاسور آسیا که یکی از ستاره‌های این فصل السد هم بوده، در دقیقه ۵۳ با عبور از سد امید ابراهیمی و ضربه بغل پای چپ گل چهارم تیمش را به نام خود زد تا تقریبا خیال هواداران‌شان را از قهرمانی در لیگ ستارگان راحت کند.

 

نایجل دی یانگ هلندی در دقیقه ۷۱ یکی از گل‌های خورده الاهلی را روی توپ ارسالی از ضربه ایستگاهی و با ضربه سر جبران کرد، اما این نتیجه پابرجا نبود و السد کمتر از چهار دقیقه بعد و باز هم با ضربه پنالتی و این بار توسط حسن الهیدوس موفق به گلزنی شد و مجددا اختلاف را به ۴ گل افزایش داد.

 

1395328

 

عبدالرشید در دقیقه ۷۹ گل دوم الاهلی را زد ولی السد و بونجاح دست بردار نبودند و باز هم این مهاجم زهردار در دقیقه ۸۱ دروازه یاران ابراهیمی را باز کرد و توانست هت‌تریک کند تا قهرمانی تیمش شیرین‌تر شود.

 

السد در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیز تعداد گل‌های خود را افزایش داد و این بار توسط جانگ وو یونگ کره‌ای دروازه الاهلی را گشود تا با برتری ۷ بر ۲ قهرمانی در لیگ ستارگان را جشن بگیرد.

 

در دیگر مسابقه این هفته لیگ ستارگان قطر نیز الدحیل که باتوجه به نتیجه السد در دیدار همزمان امیدی به قهرمانی نداشت، با نتیجه یک بر صفر در خانه الخریطیات قعرنشین شکست خورد تا ۴۷ امتیازی بماند.

 

1395329

 

السد در حالی به قهرمانی در لیگ ستارگان قطر رسید که در پنج فصل اخیر به این مهم نرسیده بود؛ در پنج سال گذشته الدحیل(لخویا) ۵ بار و الریان به قهرمانی در لیگ ستارگان دست یافتند و السد آخرین بار در فصل ۱۳-۲۰۱۲ این عنوان را کسب کرده بود.

 


بغداد بونجاح الجزایری نیز که فصل قبل آقای گلی لیگ ستارگان قطر را به یوسف العربی واگذار کرده بود، امسال توانست این عنوان را به دست آورد و با نمایشی خیره کننده در طول ۲۱ بازی و ثبت ۳۹ گل، در فاصله یک هفته تا پایان این رقابت‌ها و به دلیل فاصله ۱۴ گله با حریف مراکشی خود، آقای گلی‌اش را قطعی کند.

 

1395305

 

1395326

دیدگاه‌ها