کد خبر : 1602067 | 14 فروردين 1398 ساعت 10:22 | 5.4K بازدید | 0 دیدگاه

آلگری: پیروزی مقابل کالیاری برد مهمی بود

مکس آلگری، سرمربی یوونتوس بعد از پیروزی 2-0 شاگردانش مقابل کالیاری که در زمین حریف بدست آمد از عملکرد شاگردانش تمجید کرد و پیروزی بدست آمده را یک پیروزی بزرگ خواند.

آلگری: پیروزی مقابل کالیاری برد مهمی بود

به گزارش "ورزش سه"، مکس آلگری، سرمربی یوونتوس پیش از بازی دیروز تیمش مقابل کالیاری گفته بود بازی سختی در انتظار تیمش خواهد بود و بازی دیشب دو تیم در خانه کالیاری نشان داد حق با آلگری بوده است.

 

1394716

 

به همین خاطر بود که وقتی یووه توانست در ساردینیا آرنا با دو گل لئوناردو بونوچی و مویس کین، حریف سرسختش را شکست دهد، آلگری از عملکرد شاگردانش در این بازی تمجید کرد و پیروزی بدست آمده در ساردینیا را یک پیروزی بزرگ خواند.

 

آلگری بعد از بازی گفت:" ما امروز خوب بازی کردیم. با یک بازی تکنیکی و محکم حتی اجازه ندادیم کالیاری یک شوت به چارچوب دروازه‌مان داشته باشد. ما نقشه خوبی برای بازی داشتیم و من به موفقیت‌مان در بازی امروز اطمینان داشتم چون در بازی خانگی مقابل اودینزه هم کمابیش از همین نقشه استفاده کردیم و موفق شدیم".

 

1394717

 

سرمربی یوونتوس درباره غایبین یوونتوس در بازی دیشب گفت:" خبرهای خوب زیادی از بازیکنان مصدوم به گوش می‌رسد. مانژوکیچ از روز یکشنبه به تیم برمی‌گردد. اسپینازولا امروز صبح با تیم تمرین کرد و شاید تا روز شنبه بتواند بازی کند. داگلاس کاستا به زودی برمی‌گردد و دیبالا هم احتمالا فردا یا پس‌فردا با تیم تمرین خواهد کرد".

 

 

دیدگاه‌ها