کد خبر : 1594299 | 06 اسفند 1397 ساعت 01:14 | 108.9K بازدید | 0 دیدگاه

حرکت جنجالی بیل پس از گلزنی به لوانته (عکس)

گرت بیل یک بار دیگر نشان داد که از شرایطش در رئال مادرید راضی نیست.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره ولزی رئال شرایطی مشابه مقطع پایانی فصل گذشته را تجربه می کند. او که زیر نظر زیدان نیز نیمکت نشین شده بود، تصمیمی جدی برای جدایی از رئال داشت و پس از دبل به یادماندنی در فینال لیگ قهرمانان، به خبرنگاران گفت که به جدایی فکر می کند. در واقع اگر زیدان از رئال استعفا نمی کرد، جدایی بیل قطعی بود اما همه چیز به سود ستاره ولزی پیش رفت و او پس از استعفای زیدان و رفتن رونالدو تبدیل به ستاره شماره یک رئال و امید اول برای جانشینی فوق ستاره پرتغالی شد.

بیل فصل را هم خوب شروع کرد اما رفته رفته دچار افت شد و با درخشش وینیسیوس حالا بار دیگر تبدیل به یک نیمکت نشین شده است.

 

او امشب و برابر لوانته نیز کار را از روی نیمکت شروع کرد و نیمه دوم وارد میدان شد و دقیقه 78 پنالتی دوم رئال در بازی را به گل تبدیل کرد. اتفاق عجیب اما پس از گل رخ داد. لوکاس واسکز برای شادی گل به بیل نزدیک شد اما ستاره ولزی با پس زدن دست لوکاس و با عصبانیت شروع به دویدن به سمت مرکز زمین کرد و با گذر از کنار دیگر بازیکنان، گل خود را جشن نگرفت.  بیل اما در میانه زمین و با دیدن دوست صمیمی خود لوکا مودریچ، با او دست داد و لبخندی هم بر چهره او نشست.

حرکت عجیب بیل پس از گلزنی نشان می دهد او از شرایطش کاملا ناراضی است. در آستانه دو ال کلاسیکوی متوالی باید دید واکنش سولاری به این حرکت گرت بیل چه خواهد بود.

 

 

1385109

 

1385110

 

 

1385117

 

 

1385116

دیدگاه‌ها