کد خبر : 1590119 | 19 بهمن 1397 ساعت 13:13 | 13.8K بازدید | 0 دیدگاه

در نیم فصل دوم باید هواداران را خوشحال کنیم

سیف اللهی: بعد از بازی با نفت به پارس برمی گردم

وینگر پارس جنوبی جم ابراز امیدواری کرد این تیم در نیم فصل دوم هم نتایج خوبی کسب کند.

سیف اللهی: بعد از بازی با نفت به پارس برمی گردم

روح الله سیف اللهی در گفت وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره مصدومیتش عنوان کرد: من در اردوی کیش دچار آسیب دیدگی شدم و از آن روز به بعد دوران نقاهتم را سپری می کنم. خوشبختانه شرایطم روز به روز بهتر می شود و بعد از دیدار با نفت مسجدسلیمان می توانم به تمرینات گروهی اضافه شوم.


وی درباره تساوی پارس جنوبی مقابل فولاد تاکید کرد: تیم ما در این بازی عملکرد خوبی داشت و به خصوص در نیمه دوم حملات زیادی روی دروازه حریف داشتیم. می توانستیم با استفاده از فرصت های گلزنی پیروز زمین باشیم اما بعضی وقت ها شانس با آدم یار نیست. امیدوارم در بازی های بعدی جبران کنیم.


هافبک پارس جنوبی با اشاره به شرایط تیمش تاکید کرد: تیم ما با جذب نفرات جدید شرایط خیلی خوبی پیدا کرده است. با تلاش کادرفنی وبازیکنان می توانیم امسال نتایج خوبی بگیریم. انگیزه زیادی برای موفقیت در آینده داریم و فکر می کنم می توانیم با کسب پیروزی های بعدی هواداران خوبمان را خوشحال کنیم.


سیف اللهی در پایان افزود: امیدوارم در بازی با نفت مسجدسلیمان هم بچه ها مثل مسابقه قبلی عملکرد خوبی داشته باشند و با برد این بازی را پشت سر بگذارند تا بتوانیم روند خوبمان را حفظ کنیم و نتیجه زحمات مان را ببینیم.

 

دیدگاه‌ها