کد خبر : 1587827 | 10 بهمن 1397 ساعت 01:07 | 13.9K بازدید | 0 دیدگاه

کاردیف 1 - 2 آرسنال؛ پیروزی با زوج درخشان

آرسنال موفق شد در خانه کاردیف با نتیجه 1-2 به به پیروزی برسد.

کاردیف 1 - 2 آرسنال؛ پیروزی با زوج درخشان

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در یک ساعت نخست حتی قادر به خلق یک موقعیت مهم نیز روی دروازه کاردیف نبود اما در ادامه دو بار موفق شد توسط اوبامیانگ و لاکازت به گل رسیده و کاردیف را مغلوب کند.

 

در همان لحظات ابتدایی بازی و با اشتباه دروازه بان کاردیف، لاکازت در مقابل دروازه صاحب فرصت بسیار خوبی برای زدن گل اول آرسنال شد اما حضور به موقع بازیکنان کاردیف مانع گل شدن این موقعیت شد.

 

1377563

 

در دقیقه 12 و روی اشتباه الننی، وینستون رید می توانست دروازه آرسنال را باز کند اما ضربه او به راحتی توسط برند لنو مهار شد. در دقیقه 16 و با متوقف شدن نیاسه توسط کولاسیناچ در محوطه، هواداران کاردیف معتقد بودند باید به سود تیم آنها پنالتی اعلام شود اما داور چنین نظری نداشت.

 

در اواخر نیمه اول و روی همکاری لاکازت و اوزیل، توپچی ها فرصت خوبی برای زدن گل اول داشتند اما سهل انگاری مهاجم فرانسوی باعث از دست رفتن موقعیت شد تا در نیمه ای که هیچ یک از دو تیم حتی قادر به زدن یک ضربه در چارچوب یکدیگر نبودند، 45 دقیقه نخست با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم نیز همانند نیمه اول بازی بدون حتی یک موقعیت حساس دنبال شد و دو تیم هرگز قادر به ایجاد صحنه ای مهم روی دروازه یکدیگر نبودند. در نهایت بعد از گذشت یک ساعت نیز حتی یک شوت در چارچوب هیچ یک از دو تیم نواخته نشد.

 

در دقیقه 62 کاردیف صاحب فرصت خوبی برای ایجاد خطر روی دروازه آرسنال شد اما تکل بسیار خوب شکودران مصطفی مانع رخ دادن این اتفاق شد.

 

اما در نهایت و در دقیقه 66 کولاسیناچ توسط مدافعان کاردیف در محوطه جریمه متوقف شد تا آرسنال صاحب یک ضربه پنالتی شود و پیر آمریک اوبامیانگ آن را تبدیل به گل کند.

 

1377565

 

1377562

 

دو دقیقه بعد ایوبی با حرکتی تماشایی در گوشه محوطه خودش را صاحب موقعیت کرد اما ضربه محکم او با عکس العمل زیبای اتریخ همراه شد. در دقیقه 75 و با برخورد اوزیل و پاترسون، هواداران کاردیف در انتظار اعلام پنالتی به سود تیم مورد علاقه خود بودند اما این اتفاق رخ نداد.

 

اما در دقیقه 83 آرسنال به گل دوم رسید. حرکت تماشایی لاکازت از جناح راست با ضربه ای تماشایی و زمینی او از گوشه محوطه همراه شد تا توپچی ها برتری خود را دو برابر کنند.

 

در لحظات پایانی مندس لاینگ توانست اختلاف را به حداقل برساند اما در نهایت آرسنال 1-2 موفق به شکست کاردیف شد.

دیدگاه‌ها