کد خبر : 1585200 | 30 دی 1397 ساعت 00:09 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

مورینیو: احتمالا اوزیل با امری مشکل پیدا کرده

ژوزه مورینیو، سرمربی سابق منچستریونایتد، معتقد است که نیمکت نشینی مسوت اوزیل در آرسنال، به دلیل اختلاف نظر با اونای امری باشد.

مورینیو: احتمالا اوزیل با امری مشکل پیدا کرده

به گزارش "ورزش سه"، اوزیل که فصل را بسیار خوب آغاز کرد، در هفته های اخیر جایی در ترکیب اصلی آرسنال نداشته و همین مسئله، گمانه زنی های مختلفی را ایجاد کرد.

در این بین، مورینیو که در رئال مادرید با این ستاره آلمانی کار کرده، معتقد است برای گرفتن بهترین بازی از اوزیل، باید سیاست ویژه ای در پیش گرفت.

او در گفتگو با بی این اسپورت گفت:" صادقانه بگویم، نمی دانم چه اتفاقی در حال رخ دادن است. نمی دانم او از نظر فیزیکی مشکل دارد یا نه. می دانم که مشکلاتی در مورد قرارداد او وجود داشت. اینکه می تواند به طور آزاد جدا شود یا نه.

فکر می کنم او در نهایت قراردادش را تمدید کرد و تصمیم گرفت بماند، بنابراین مشکلی از نظر قرارداد وجود ندارد.

 

 

1347158

 

بنابراین، معتقدم از نظر بدنی مشکلی وجود دارد یا از نظر ایده بازی، اختلاف نظرهایی با اونای امری دارد. در حالی که فکر می کنم طبیعت بازی آرسنال، دقیقا طبیعت بازی اوست.

اوزیل در تیم من فوق العاده بازی می کرد. شاید در تیم اونای این طور نیست و شاید یک بازیکن که من به یاد ندارم، در تیم اونای بهتر بود. تنها مسئله همدلی مطرح است. احساس می کنم اوزیل از آن دست بازیکنان است که نیاز به هر دو جنبه دارد. از یک سو، اگر فقط با او مهربان باشید، طبیعت جنگنده اش را از دست می دهد زیرا او به طور طبیعی، از نظر فیزیکی بازیکن بسیار قدرتمندی نیست.

اگر با او خیلی سخت گیر باشید و فراموش کنید که به کمی مراقبت نیاز دارد، به کمی محبت، نمی توانید توازن درستی پیدا کنید. بنابراین، فکر می کنم مسئله با او، پیدا کردن یک توازن مناسب است."

 

دیدگاه‌ها