کد خبر : 1582989 | 21 دی 1397 ساعت 16:02 | 35.5K بازدید | 0 دیدگاه

قرارداد با کرواسی مانع آسیایی شدن

پیشنهاد 9 میلیون دلاری به دالیچ تکذیب شد

سرمربی تیم ملی کرواسی و نایب قهرمان جام جهانی 2018 روسیه و یکی از مطرح ترین و جنجالی ترین چهره های حاضر در رقابت های جام ملت های آسیا حضورش در این قاره را تکذیب کرد.

پیشنهاد 9 میلیون دلاری به دالیچ تکذیب شد

به گزارش" ورزش سه"  زلاتکو دالیچ سرمربی تیم کرواسی یکی از اسامی است که از اولین روزهای جام ملت ها نامش در امارات شنیده می شود. او که با تیم ملی کشورش به مقام نایب قهرمانی جام جهانی رسیده با توجه به محبوبیتی که در امارات دارد از همان ابتدا به عنوان جانشین آلبرتو زاکرونی نامش مطرح شد. هرچند فدراسیون فوتبال امارات این موضوع را تکذیب کرد اما انتشار عکسهای مشترک با دالیچ توسط برخی افراد سرشناس ورزش این کشور شایعه حضور دالیچ را پررنگ تر کرد.  


آخرین خبرها اما حاکی از آن بود که دالیچ با پیشنهاد 9 میلیون دلاری از سوی یکی از تیم های آسیایی مواجه شده است. ابتدا نام امارات مطرح شد اما بعد از آن قضیه کمی مبهم شده و عنوان شد که او برای قرارداد با یکی از تیم های آسیایی به جام ملت ها آمده است. یکی از نزدیکان دالیچ امروز اعلام کرده است که او به قراردادش با تیم ملی کرواسی پایبند است و قصد جدایی ندارد.


این فرد گفته است که تمامی اخبار درباره حضور دالیچ در یک تیم آسیایی کاملا شایعه است چرا که او بعد از جام جهانی قراردادش را با تیم ملی کرواسی تمدید کرده و برای فسخ قرارداد هر دو طرف قرار داد باید به توافق برسند ضمن این که تا الان هیچ پیشنهادی مطرح نشده است. او همچنین پیشنهاد 9 میلیون دلاری به دالیچ را نیز تکذیب کرد.

 

دیدگاه‌ها