کد خبر : 1581862 | 17 دی 1397 ساعت 13:28 | 10.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرخ ها به دنبال تمدید با ستاره عراقی پیش از پایان فصل؛

آینده بشار رسن در گرو جام ملت های آسیا

پرسپولیسی ها می خواهند پس از جام ملت ها و پیش از پایان فصل با بشار رسن تمدید قرارداد کنند تا در تابستان دچار مشکل نشوند.

آینده بشار رسن در گرو جام ملت های آسیا

به گزارش "ورزش سه"، تیم پرسپولیس در چند فصل اخیر بازیکنان خارجی نسبتا زیادی را در ترکیب خود داشته و در این بین به جرات می توان گفت بشار رسن یکی از بهترین خارجی های این تیم بوده است. بازیکنی که کیفیت فنی بالایی را در زمین از خود نشان می دهد و همچنین از لحاظ اخلاقی نیز در زمره بهترین شاگردان برانکو ایوانکوویچ بوده است.

 

او که دو فصل قبل با قراردادی دو ساله به پرسپولیس آمد، حالا آخرین نیم فصل قراردادش را سپری می کند. نمایش رسن به قدری خوب بوده که پرسپولیسی ها در این وضعیت دلار می خواهند کار را با او ادامه دهند و قراردادش را تمدید کنند. پیش از آغاز تعطیلات نیم فصل نیز صحبت هایی در این خصوص انجام شده بود اما رسن مذاکره بر سر تمدید قرارداد را به بعد از جام ملت های آسیا موکول کرد.

 

بشار که همواره آینده فوتبالی اش را در اروپا متصور می شود، امیدوار است پس از دو فصل فوق العاده با پرسپولیس و حضور در فینال آسیا، با نمایشی جذاب در پیراهن تیم ملی عراق، نگاه تیم های قاره سبز را متوجه خود کند و گام بعدی را به سمت آینده درخشانش بردارد. البته تعهد او به پرسپولیس در این مدت به شکلی بوده که پرسپولیسی ها مطمئن باشند در صورت عدم انتقال به اروپا، تمدید با این بازیکن کار سختی برایشان نخواهد بود.

 

قرمزها فراموش نمی کنند چند ماه قبل وقتی رسن هیچ دریافتی از تیم پرسپولیس نداشت، چطور با ادبیات درست و حرفه ای در رسانه های عراقی صحبت کرد و با درک وضعیت تیم پرسپولیس، حاشیه ای برای این تیم ایجاد نکرد.

 

1357107

 

برانکو ایوانکوویچ که علاقه زیادی به این هافبک شماره 5 دارد و حتی با اتکا به او روی نام محسن مسلمان قلم قرمز کشید، درباره وضعیت رسن می گوید: «بشار بازیکنی است که آینده درخشانی دارد و یک بازیکن باتجربه که بسیار حرفه‌ای است.» سرمربی پرسپولیس در جای دیگری از صحبت هایش نیز به تمجید از هافبک عراقی پرداخت و گفت: بازیکن درست و حسابی کمتر از یک، دو یا سه میلیون یورو نیست. پرسپولیس نمی تواند این رقم را بپردازد. به همین خاطر اصرار ندارم الکی بازیکن بیاوریم. بازیکن ۲۰۰ هزار دلاری خارجی بهتر از بازیکن ایرانی نیست مگر اینکه واقعا «بزنید در خال». مثل بشار رسن که به خال زدیم.

 

اما مسئله مهم تمدید قرارداد با این بازیکن است. پروفسور در این خصوص در نشست خبری اش اظهار داشت: او آینده دار است و وقتی از جام ملت ها برگشت با این بازیکن برای تمدید قرارداد مذاکره می شود. در باشگاه مدام تغییراتی رخ می دهد. به همین خاطر گاهی اوقات به یکسری از کارها نمی رسیم.

 

حالا به نظر می رسد آینده بشار در گرو نمایشش در جام ملت های آسیا است. خیلی از هواداران پرسپولیس منتظر درخشش این بازیکن در مقابل تیم های آسیایی هستند اما شاید آن چه رسن را در پرسپولیس ماندگار کند، اتفاقی خلاف این باشد.

دیدگاه‌ها