کد خبر : 1581485 | 16 دی 1397 ساعت 07:55 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

گیتی‌پسند به دنبال انتقام شکست دور رفت

لیگ برتر فوتسال؛ جدال 6 امتیازی قعرنشینان

تیم‌های انتهای جدولی شهرداری ساوه و اهورا بهبهان در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتسال، دیدار حساسی برگزار می‌کنند.

لیگ برتر فوتسال؛ جدال 6 امتیازی قعرنشینان

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، هفته بیست‌وچهارم مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور، عصر امروز (یکشنبه) با هفت دیدار برگزار می‌شود. در یکی از این بازی‌ها گیتی‌پسند میزبان شهروند ساری خواهد بود. گیتی‌پسند در همه بازی‌های نیم‌فصل دوم خود به پیروزی رسیده و به احتمال فراوان با صدرنشینی وارد مرحله پلی‌آف لیگ برتر می‌شود.

 

شاگردان رضا لک امسال دو بار متحمل شکست شده‌اند که یکی از این شکست‌ها مقابل شهروند ساری بود. جایی که شهروند در سالن سید رسول حسینی ساری، گیتی‌پسند را با نتیجه 3 بر 2 شکست داد و دومین باخت این تیم را رقم زد.

 

شهروند پس از سه هفته ناکامی در کسب پیروزی، هفته گذشته از سد شهرداری ساوه گذشت و به رتبه ششم جدول صعود کرد. شهروند در سه هفته آینده برای قطعی کردن صعود به پلی‌آف، به سه امتیاز دیگر نیاز دارد  و امیدوار است با صعود به این مرحله، برای کسب قهرمانی مسابقات بجنگد.

 

مس سونگون به مصاف سن‌ایچ ساوه می‌رود. مس با وجود نتایج ضعیف در هفته‌های میانی نیم‌فصل اول، پیروزی‌های ارزشمندی به دست آورد و حضور خود را در مرحله پلی‌آف تضمین کرده است. مس این هفته مقابل تیمی صف‌آرایی می‌کند که با تساوی در دیدارهای سه هفته آینده خود می‌تواند جزو هشت تیم صعودکننده به مرحله پلی‌آف لیگ برتر باشد. سن‌ایچ ساوه با هدایت جواد اصغری‌مقدم در نیم‌فصل اول موفق شد قهرمان آسیا را در تبریز متوقف کند.

 

در جدال 6 امتیازی قعرنشینان، شهرداری ساوه میزبان اهورا بهبهان خواهد بود. شهرداری با کسب سه شکست در سه هفته اخیر، کار سختی برای بقا در لیگ برتر پیش روی خود می‌بیند و برای نجات از قعر جدول، حداقل باید 9 امتیاز از چهار هفته آبنده به دست بیاورد. البته با برتری پارسیان شهر قدس مقابل مقاومت البرز و شکست شهرداری ساوه، سقوط شاگردان فلاح‌زاده به لیگ دسته اول در فاصله دو هفته مانده به پایان رقابت‌ها قطعی می‌شود.

 

اهورا هم در خانه خود، به خوبی یقه تیم‌های بالای جدولی را گرفته،‌ اما نتایج خوبی در دیدارهای خارج از خانه کسب نکرده است. اهورا این هفته تلاش می‌کند با گذر از سد شهرداری در ساوه، خودش را به رتبه دوازدهم جدول برساند.

 

برنامه دیدارهای هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

 

* مقاومت البرز - پارسیان شهر قدس


* فرش‌آرای مشهد - آذرخش بندرعباس


* سوهان محمدسیمای قم - ملی حفاری اهواز


* سن‌ایچ ساوه - مس سونگون


* شهرداری ساوه - اهورا بهبهان


* مقاومت قرچک - لبنیات ارژن شیراز


* گیتی‌پسند اصفهان - شهروند ساری

 

دیدگاه‌ها