کد خبر : 1581003 | 14 دی 1397 ساعت 00:29 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

آگوئرو و یک گل دیگر برای قهرمانی؟ (عکس)

سرخیو آگوئرو در فاصله 5 دقیقه تا پایان نیمه اول موفق شد دروازه تیم لیورپول را باز کند.

به گزارش "ورزش سه"، در وضعیتی که تصور می شد بازی دو تیم لیورپول و منچسترسیتی در نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یابد، تلاش سیتیزن ها برای ضربه به لیورپول از کناره ها جواب داد و آن ها موفق شدند توسط آگوئرو به گل برسند.

ابتدای سانه با فراری دیدنی لوورن را جا گذاشت اما سانتر او راه به جایی نبرد. سپس نوبت لاپورته بود که توپ را به روی دروازه ارسال کند ولی ارسال بلند این بازیکن نیز با ضربه سر فن دایک همراه شد اما در پشت محوطه جریمه برناردو سیلوای تکنیکی توپ را گرفت و با سرعت بالا خود را به خط عرضی زمین نزدیک کرد و این بار توپ را با ارتفاع کم برای آگوئرو فرستاد تا این بازیکن آرژانتینی با شوتی محکم طاق دروازه لیورپول را فرو بریزد.

این گل اگر تا پایان بی پاسخ باقی بماند و منچسترسیتی پیروز بازی شود، شاگردان پپ گواردیولا به 4 امتیازی لیورپول می رسند و اجازه نمی دهند قرمزها در جدول یکه تازی کنند.

این گل احتمالا بعد از گلی که آگوئرو در آخرین دیدار فصل 12-2011 مقابل کوئینزپارک رنجرز به ثمر رساند و قهرمانی سیتی را قطعی کرد، می تواند مهمترین گل او برای آبی ها باشد؛ البته اگر تا پایان این دیدار دست نخورده باقی بماند و سه امتیاز را نصیب سیتی کند.

 

1369138

 

1369137

 

1369139

 

دیدگاه‌ها