کد خبر : 1579305 | 06 دی 1397 ساعت 18:26 | 69.8K بازدید | 0 دیدگاه

انتقام تاتنهام از کره جنوبی درباره سون هیونگ مین

حالا نوبت تاتنهام است که از حق قانونی اش استفاده کند و کاپیتان کره را در لندن نگه دارد؛ در پاسخ به قانون سربازی کره ای ها که سون هیونگ را در آستانه جدایی از تاتنهام قرار داده بود.

انتقام تاتنهام از کره جنوبی درباره سون هیونگ مین

به گزارش "ورزش سه"، جام ملت های آسیا از 9 روز بعد آغاز می شود و تیم ملی کره جنوبی در اولین گام روز 17 دی به مصاف فیلیپین می روند و 4 روز بعد مقابل قرقیزستان صف آرایی می کنند؛ نقطه مشترک این دو مسابقه غیبت سون هیونگ مین کاپیتان تیم ملی کره جنوبی است که در این مدت باید برای تیم باشگاهی اش بازی کند.

 

برخلاف باشگاه برایتون که علیرضا جهانبخش را برای حضور در اردوی تیم ملی ایران مرخص کرد، تاتنهام مصرانه به دنبال حفظ سون هیونگ مین بود و در نهایت هم موفق شد از حق قانونی اش در این زمینه استفاده کند. ستاره کره ای تاتنهام این روزها عملکرد بسیار خوبی در ترکیب تیم پوچتینو دارد و در همین بازی اخیر برابر اورتون موفق شد 2 گل زده و یک پاس گل بدهد.

 

چند ماه پیش بیش از آن که درخشش این بازیکن به چشم بیاید موضوع سربازی اش نقل محافل فوتبال بود. طبق قانون کشور کره جنوبی، هر کسی ملزم به گذراندن 2 سال خدمت سربازی است و سون هیونگ مین نیز اگر با تیم امید کره در بازی های آسیایی قهرمان نمی شد، باید تاتنهام را ترک می کرد و به سربازی می رفت!

 

اما این بازیکن در بازی های آسیایی به جمع کره ای ها اضافه شد و موفق شد همراه با هم تیمی هایش دست به کار بزرگی زده و قهرمانی در این رقابت ها به ارمغان بیاورد و با اخذ معافیت سربازی، با خیال راحت به ادامه فوتبالش در اروپا بپردازد.

 

1367258

 

چند ماه پیش نوبت مسئولان کره ای بود که با مصاحبه های گاه و بیگاه تمرکز ستاره تاتنهام را بر هم بزنند و حالا به نظر می رسد نوبت باشگاه لندنی است که با استفاده از حق قانونی اش، ستاره تیم ملی کره جنوبی را در انگلیس نگه دارد.

 

تاتنهام تا پایان بازی کره - فیلیپین، سه بازی برابر کاردیف، چلسی و منچستریونایتد خواهد داشت و سپس هیونگ مین با پرواز 7 ساعته راهی امارات می شود تا در بازی با چین به میدان برود. اگر کره تا فینال جام ملت ها صعود کند، کاپیتان این تیم در 13 روز 4 بازی انجام خواهد داد!

دیدگاه‌ها