کد خبر : 1578817 | 04 دی 1397 ساعت 13:52 | 36.7K بازدید | 0 دیدگاه

نگرانی بزرگ بابت ستاره‌های انگیسی ایران (عکس)

در آستانه جام ملت‌های آسیا نگرانی بزرگ اردوگاه کارلوس کی روش به ستاره‌های شاغل در لیگ انگلیس است که مصدومیت را دنبال می‌کنند.

نگرانی بزرگ بابت ستاره‌های انگیسی ایران (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران در آستانه جام ملت‌ها با لشگر مصدومان شرایط پرچالشی را دنبال می‌کند؛ مرتضی پورعلی‌گنجی به تازگی از بند مصدومیت خارج شده و بخشی از دغدغه‌ها را برطرف کرده و این در حالی است که سعید عزت اللهی و علیرضا جهانبخش به عنوان دیگر مصدومان تیم ملی که نقش پررنگی نیز در ترکیب ایفا خواهند کرد شرایط مثبتی را پشت سر نمی‌گذارند.


عزت اللهی که جام جهانی را در دیدار اول و برابر مراکش به دلیل محرومیت از دست داده بود، اینبار به دلیل مصدومیت و در شرایطی که پیش از این با نمایش درخشان در ردینگ امیدواری را افزایش داده بود، به غایب احتمالی تیم ملی در مرحله اول تبدیل شده است. شماره 6 تیم ملی که اعتماد کامل کارلوس کی روش را نیز متوجه خود می‌بیند، بعد از جام جهانی در انتقالی جذاب راهی لیگ انگلیس شد و در چمپیونشیپ و تیم ردینگ کار خود را آغاز کرد. نمایش موفق او در ترکیب ردینگ بارها با تمجید کلمنت، سرمربی این تیم همراه شد و البته اکنون به دلیل مصدومیت مدت‌هاست دور از میادین است.

 


نگرانی دیگر نیز متوجه علیرضا جهانبخش است؛ ضلع بعدی ستاره‌های ایرانی حاضر در لیگ انگلیس که بعد از موفقیت بزرگ با آلکمار هلند و کسب عنوان آقای گلی لیگ این کشور در این فصل راهی برایتون شد. وینگر ویرانگر تیم ملی با قدرت بالای تکنیکی و شوتزنی اکنون به دلیل مصدومیت قادر به همراهی تیم ملی نیز و آخرین امیدواری کارلوس کی‌روش به در اختیار داشتن او پیش از شروع رقابت‌هاست. جهانبخش از ناحیه همسترینگ دچار مصدومیت شده و گفته می‌شود باید دوره سه ماهه درمان و دوری از میادین را پشت سر بگذارد. این در حالی است که تاکنون نزدیک به یک ماه دوری از میادین را دنبال کرده و باید دید تلاش کادرپزشکی برای دستیابی این بازیکن به شرایط لازم همراهی تیم ملی به موفقیت خواهد انجامید یا خیر.

 


در میان بازیکنان ایرانی شاغل در انگلیس در حال حاضر کریم انصاریفرد خوشبختانه از شرایط بدنی مناسبی برخوردار است. بعد از نمایش خوب او در ترکیب المپیاکوس و گلزنی‌های پیاپی برای غول شماره یک فوتبال یونان، او با تصمیم عجیب مالک باشگاه در لیست فروش قرار گرفت و در میان پیشنهاداتش به ناتینگهام فارست در نهایت پاسخ مثبت داده است. دیر اضافه شدن او به اردوگاه ناتینگهام باعث شده تا اکنون به عنوان بازیکن فیکس این تیم به او نگاه نشود و فرصت‌های کوتاهی برای خودنمایی به دست بیاورد. با این حال انصاریفرد که در دوره قبلی جام ملت‌ها فرصتی برای حضور در ترکیب اصلی به دست نیاورد، اکنون با سابقه موفقیت در لیگ یونان و پوشیدن پیراهن ناتینگهام فارست و گلزنی در جام جهانی در تساوی شگفت انگیز برابر پرتغال، خود را مهیای حضور در ترکیب تیم ملی در امارات می‌کند. تنها ضلع انگلیسی تیم ملی که باید به ساق‌های او برای موفقیت در این تورنمنت امیدوار بود.

 


با این امیدواری بزرگ که بازگشت سعید عزت اللهی نیز در بازی مرحله بعدی میسر شود و تیم قدرتمندتری در اختیار کی‌روش قرار گیرد و سکه شانس به جهانبخش نیز لبخند بزند و او نیز چهارمین تورنمنت خود با سرمربی پرتغالی را همراهی کرده و بتواند با عبور از مصدومیت به ستاره تیم ملی تبدیل شود.

 

 

 

عکس: نعیم احمدی

 

دیدگاه‌ها