کد خبر : 1577804 | 30 آذر 1397 ساعت 13:39 | 11.5K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه بحران در نساجی

مدیرعامل باشگاه نساجی از سمت خود استعفا کرد

علی امیری مدیرعامل باشگاه نساجی مازندران صبح امروز از سمت خود استعفا داد تا بحران مدیریتی در این باشگاه قائمشهری ادامه پیدا کند.

مدیرعامل باشگاه نساجی از سمت خود استعفا کرد

به گزارش "ورزش‌سه"،  علی امیری مدیریت باشگاه نساجی مازندران به دنبال ادامه یافتن مشکلات مالی و برخی از اختلافات موجود در کادر مدیریتی این تیم، صبح امروز از سمت خود استعفا داد. متن استعفای وی به شرح زیر است: 

 

به نام خدا


ابتدا وظیفه خود می دانم از محبت بی دریغ و الطاف مردم قائم شهر و هواداران نساجی تشکر کنم که در طول این یکسال و نیم گذشته یار و یاور ما بودند و دست تک تک این عزیزان را به گرمی می فشارم. از حسن نظر جناب آقای فرهاد صنیعی فر و همین طور آقای رضا حدادیان کمال تشکر را دارم و امیدوارم همکاری بنده نیز برای این باشگاه مثمر ثمر بوده باشد.


همچنین جا دارد از جواد نکونام ، فرزاد مجیدی، کادرفنی و بازیکنان و همه عوامل نساجی که در طول فصل افتخار همکاری با آنان را داشتم نیز قدردانی کنم. استعفای بنده هم در کمال خوبی و خوشی توام با خاطرات خوب و صرفا به دلیل خستگی مفرط و گرفتاری شخصی است. در پایان برای تیم نساجی مازندران در ادامه مسابقات لیگ برتر آرزوی توفیق و پیروزی دارم.

 

امیری که از سال گذشته مدیریت باشگاه نساجی را به عهده گرفته بود، همراه با جواد نکونام صعود به لیگ برتر را تجربه کرد و در انتهای نیم فصل این تیم را در رده دهم جدول مسابقات قرار داد. لازم به ذکر است که فرهاد صنیعی‌فر، یکی از مالکان سرخپوشان مازنی تا به اینجا واکنشی به این استعفا نشان نداده و باید دید در ادامه چه سیاستی در این موضوع اتخاذ می‌کند.

دیدگاه‌ها