کد خبر : 1576576 | 25 آذر 1397 ساعت 01:01 | 32.7K بازدید | 0 دیدگاه

تورینو 0-1 یوونتوس: فتح دربی با پنالتی رونالدو

یوونتوس در دربی شهر تورین موفق شد با تک گل کریس رونالدو، 1-0 تورینو را از پیش رو بردارد.

تورینو 0-1 یوونتوس: فتح دربی با پنالتی رونالدو

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار دو تیم نمایشی پایاپای داشتند اما در نهایت این یوونتوس بود که با گل دقیقه 70 رونالدو از روی نقطه پنالتی به پیروزی رسید.

 دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند اما پس از آن تیم میزبان ابتکار عمل را در دست گرفت و اولین موقعیت خطرناک بازی را ایجاد کرد اما ضربه آنسالدی، راهی به چهارچوب دروازه یووه پیدا نکرد.

اما بازیکنان یوونتوس خیلی زود توپ و میدان را در اختیار گرفتند و چند موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه تورینو ایجاد کردند اما نتوانستند به گل برسند.

 

1363957

 

در دقیقه 15، روی یک پاس خوب به محوطه جریمه میزبان، کریس رونالدو می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما واکنش عالی از سالواتوره سیریگو، دروازه تورینو را نجات داد.

سه دقیقه بعد، برخورد سیریگو و امره جان، باعث مصدومیت دروازه بان تورینو شد و او مجبور شد زمین بازی را ترک کند.

 

1363955

 

در ادامه باز هم بازی متعادل شد و هر دو تیم موقعیت هایی روی دروازه هم ایجاد می کردند که هیچ یک از آنها به گل منجر نمی شد. در دقیقه 33، تورینو صاحب یک ضربه آزاد شد و ارسال آن روی دروازه یووه، با ضربه سر بلوتی همراه بود اما ماتیا پرین با یک واکنش به موقع، توپ را به بیرون فرستاد.

در دقایق پایانی نیمه اول یوونتوسی ها حملات بیشتری روی دروازه حریف داشتند اما نتوانستند به گل برسند و این نیمه با تساوی 0-0 به پایان رسید.

 

نیمه دوم را یوونتوسی ها بهتر آغاز کردند اما موقعیت چندانی روی دروازه تورینو ایجاد نکردند. در دقیقه 52، ایتزو، مدافع راست پیش تاخته تورینو، می توانست دروازه یوونتوس را باز کند اما ضربه سر او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

سه دقیقه بعد، نوبت یوونتوسی ها بود که توسط ماتوئیدی صاحب موقعیت شدند اما این بار نوبت ایچازو، دروازه بان تورینو، بود که مانع از باز شدن دروازه تیمش شود.

تلاش دو تیم برای رسیدن به گل برتری ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 69، یوونتوس صاحب یک ضربه پنالتی شد. پاس رو به عقب بد از زاتزا باعث شد تا ایچازو برای گرفتن آن به دردسر بیفتد و در نهایت مجبور به خطا روی ماریو مانژوکیچ شود.

 

1363960

 

کریس رونالدو پشت ضربه قرار گرفت و علی رغم اینکه دروازه بان تورینو جهت ضربه را تشخیص داد اما شوت محکم ستاره یووه وارد دروازه شد تا این تیم 1-0 پیش بیفتد.

سه دقیقه بعد، یوونتوس توانست به گل دوم برسد اما داور بعد از بررسی صحنه، گل مانژوکیچ را نپذیرفت. در دقایق پایانی تیم میزبان تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام داد و البته یوونتوس هم می توانست به گل دوم برسد اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان یک گل به سود یووه به پایان رسید.

دیدگاه‌ها