کد خبر : 1576518 | 24 آذر 1397 ساعت 19:50 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

بایرن مونیخ 4 - 0 هانوفر؛ آتش بازی شاگردان کوواچ

بایرن مونیخ با ارائه نمایشی فوق العاده با 4 گل هانوفر را مغلوب کرد.

بایرن مونیخ 4 - 0 هانوفر؛ آتش بازی شاگردان کوواچ

 

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ در شبی که فرصت های زیادی روی دروازه هانوفر خلق کرد در نهایت 4 بار دروازه این تیم را باز کرده و با یک بازی بیشتر نسبت به دورتموند در فاصله 6 امتیازی این تیم قرار گرفت.

 

بایرن بازی را هجومی آغاز کرد و در همان ثانیه 62 موفق شد با ضربه چکشی کیمیچ از پشت محوطه جریمه گل اول را وارد دروازه هانوفر کند.

 

1363873

 

در دقیقه 4 و روی ارسال گرنابری، لواندوفسکی فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت اما عدم تعادل این مهاجم لهستانی باعث از دست رفتن موقعیت شد. در دقیقه 25 گورتزکا با یک ضربه تماشایی می توانست زننده گل دوم لقب گیرد اما سر واکنش خوبی روی این صحنه نشان داد.

 

اما در دقیقه 29 بایرن به گل دوم رسید. داوید آلابا با یک ضربه دیدنی از پشت محوطه به گوشه دروازه هانوفر، برتری تیمش در خانه حریف را دو برابر کرد.

 

1363870

 

در دقایق پایانی نیمه اول، پوشش خوب مدافعان هانوفر باعث از دست رفتن موقعیت گلزنی برای لواندوفسکی شد و در نهایت 45 دقیقه نخست با برتری 0-2 بایرن به پایان رسید.

 

با شروع نیمه دوم بایرن به گل سوم هم دست یافت. گرنابری در گوشه سمت راست محوطه صاحب فرصت شده و اگرچه ضربه ابتدایی او به مدافعان هانوفر خورد، اما در ریباند خودش با یک شوت زمینی گل سوم را به ثمر رساند.

 

لحظاتی بعد گرنابری و لواندوفسکی در دو صحنه متوالی فرصت بسیار خوبی برای گلزنی داشتند اما ضربات آنها توسط اسر مهار شد.

 

1363898

 

اما در دقیقه 63 بایرن به گل سوم هم رسید. این بار ارسال کیمیچ با ضربه سر لواندوفسکی همراه شده و او نیز به صف گلزنان بایرن در این دیدار اضافه شد.

 

دقایقی بعد لواندوفسکی در موقعیتی تک به تک بهترین فرصت را برای زدن گل پنجم داشت اما یک بار دیگر دروازه بان هانوفر مانع او شد.

 

در ادامه بایرن مونیخ که از پیروزی خود اطمینان یافته بود، جریان بازی را اداره کرده و دیگر موقعیت مهمی روی دروازه ها خلق نشد تا در نهایت باواریایی ها با نتیجه 0-4 هانوفر را مغلوب کنند.

دیدگاه‌ها