کد خبر : 1575430 | 20 آذر 1397 ساعت 21:46 | 38.4K بازدید | 0 دیدگاه

بونجاح تیر خلاص را زد؛

السد ۳- الدحیل ۱؛ صدرنشینی لحظه آخری

السد قطر در جدال حساس فصل برابر الدحیل در دقایق پایانی به پیروزی رسید تا صدر جدول را از حریف خود بگیرد.

السد ۳- الدحیل ۱؛ صدرنشینی لحظه آخری

به گزارش "ورزش سه"، در مسابقه معوقه هفته نهم لیگ ستارگان قطر تیم رده دومی السد که یک امتیاز کمتر از الدحیل صدرنشین داشت، از ساعت ۱۹ امشب در استادیوم جاسم بن حمد میزبان این تیم بود.

 

السدی‌ها با وجود اینکه میزبان بودند، در شروع مسابقه غافلگیر شدند و روی یک ضربه پنالتی که در دقیقه ۶ توسط یوسف العربی تبدیل به گل شد، دروازه خود را باز شده دیدند.

 

اما شاگردان فریرا خیلی زود به بازی برگشتند و اجازه ندادند برتری الدحیل ادامه داشته باشد؛ در دقیقه ۹ اکرم عفیف، ستاره جوان السد نفوذ سریعی از جناح چپ زمین داشت که پاس در عرض او را لوکاس مندز به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا جدال دو تیم به تساوی کشیده شود.

 

تلاش شاگردان نبیل معلول برای زدن گل دوم در خانه السد و حملات یاران ژاوی تا پایان نیمه اول گلی به همراه نداشت تا دو تیم بدون گل زده راهی ختکن شوند.

 

در حالی که بازی با تساوی یک بر یک به اتمام می‌رسید، سالم الهاجری که در دقیقه ۶۴ به‌عنوان اولین تعویضی السد جانشین وو یونگ شده بود، در دقیقه ۸۹ با تکنیک بالای خود و فرار به محوطه جریمه و در نهایت شوت پای چپ به طاق دروازه الدحیل، گل دوم تیمش را زد.

 

نمایش درخشان السدی‌ها در این مسابقه مهم با این گل پایان پیدا نکرد و بغداد بونجاح که در ۱۳ مسابقه این فصل گلزنی کرده بود، در این دیدار هم موفق به انجام این کار شد و در چهارمین دقیقه وقت‌های تلف شده پس از یک- دو با اکرم عفیف، با ضربه بغل پا سومین گل السد را به ثمر رساند تا این تیم به برتری ۳ بر یک خانگی دست یابد.

 

1362663


این صحنه‌ای است که منجر به گل سوم السد شد؛ گلی که در شرایط آفساید به ثمر رسید و اکرم عفیف جلوتر از خط آفساید پاس بونجاح را دریافت کرده و به او پاس گل داد.

 

السد که در دوران اوج خود قرار داشت، از روزهای بد شاگردان نبیل معلول که دو مسابقه متوالی به تساوی رضایت می‌دادند، استفاده کرد و موفق شد با این برتری، ۳۸ امتیازی شود تا با دو امتیاز بالاتر از الدحیل، در صدر جدول لیگ ستارگان قطر قرار بگیرد.

 

1362669


حلقه شادی بازیکنان السد بعد از شکست الدحیل، حریف آسیایی استقلال و صدرنشینی دوباره در لیگ ستارگان قطر؛ شاگردان فریرا که در فصل جدید لیگ قهرمانان با پرسپولیس همگروه هستند، در اوج آمادگی به سر می‌برند.

 

بغداد بونجاح، ستاره الجزایری السد که در دقایق پایانی گل سوم تیمش برابر الدحیل را به ثمر رساند، تعداد گل‌های خود را به عدد ۲۹ افزایش داد تا با ۱۱ گل بیشتر نسبت به یوسف العربی، مهاجم مراکشی الدحیل، همچنان پیشتاز جدول گلزنان لیگ ستارگان باشد.

 

1362666

 

بغداد بونجاح به روند فوق‌العاده گلزنی‌اش در این فصل ادامه داد و بیست و نهمین گل خود را زد تا به این شکل از باز کردن دروازه الدحیل خوشحالی کند.

دیدگاه‌ها