کد خبر : 1573503 | 13 آذر 1397 ساعت 12:31 | 9.8K بازدید | 0 دیدگاه

جمعه در بالاترین سطح فوتبال زنان

لیگ برتر بانوان به صرف صبحانه!

فصل جدید لیگ برتر بانوان از جمعه 16 آذر در شهرهای مختلف آغاز می شود. به نظر می رسد تاخیر در برگزاری بازی های لیگ برتر بانوان به خاطر حضور تیم های ملی فوتبال بانوان در تورنمنت های مختلف بود.

لیگ برتر بانوان به صرف صبحانه!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های اخیر تیم ملی جوانان در مقدماتی جام ملت های آسیا شرکت کرد و تیم ملی هم در بازی های مقدماتی المپیک 2020 توکیو حاضر شد و در ادامه شاهد حضور تیم ملی در تورنمنت کافا بودیم و همه اینها دلایلی شد که فصل جدید بازی های لیگ برتر به تاخیر بیافتد.

 

نکته جالب در برگزاری بازی های لیگ برتر بانوان شروع مسابقات از ساعت 10 صبح است! ساعاتی که مردم ایران در روزهای تعطیل سفره صبحانه را پهن می کنند! و بعید است خانم ها در چنین ساعاتی آنهم در یک روز تعطیل برای تماشای بازی های لیگ برتر وارد استادیوم شوند.

 

گلاره ناظمی، داور مطرح فوتسال کشورمان که به زودی برای قضاوت جام ملتهای اروپا راهی پرتغال می شود و مسئول برگزاری بازی های لیگ برتر بانوان است در این باره می گوید: واقعیت این است که ما هم علاقمند هستیم بازی ها را در ساعت بهتری و همانند آقایان برگزار کنیم اما شرایط و هم چنین امکانات سخت افزاری این اجازه را به ما نمی دهد.

 

برگزاری بازی های لیگ برتر در ساعات اولیه صبح طبیعتا باعث پایین آمدن سطح کیفی بازی ها می شود به این دلیل بازیکنی که قرار است ساعت 10 صبح وارد زمین شود باید چند ساعت قبل از ورود به زمین غذای مورد نیاز را میل کند تا در جریان بازی کالری کافی برای دویدن و هم چنین نبردهای فیزیکی داشته باشد و این تصمیم ساعت خواب بازیکنان را کوتاه خواهد کرد.

 

گفتنی است در لیگ برتر بانوان شاهد حضور 12 تیم هستیم. نکته جالب بازی های این فصل بازگشت ملوان منحل شده به جدول بازی ها با مربیگری مریم ایراندوست است.

 

برنامه هفته اول بازی های لیگ برتر بانوان از این قرار است با این توضیح که بازی ها جمعه 16 آذر ساعت 10 آغاز می شود:

 

* نماینده شیراز - راه یاب ملل مریوان


* شهرداری سیرجان - ملوان بندر انزلی


* پارس جنوبی بوشهر- شهرداری بم


* سپیدار مازندران - ذوب آهن اصفهان


* پالایش گاز ایلام - همیاری آذربایجان غربی


* سپاهان اصفهان - استقلال خوزستان

 

 

دیدگاه‌ها