کد خبر : 1573153 | 11 آذر 1397 ساعت 23:58 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

رمزی: اوبامیانگ شبیه آنری است

آرون رمزی، هافبک باتجربه آرسنال، معتقد است که پی‌یر امریک اوبامیانگ روی گل دومی که امروز وارد دروازه تاتنهام کرد، نشان داد که شبیه تیری آنری است.

رمزی: اوبامیانگ شبیه آنری است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنالی ها امروز در دربی مرسی ساید موفق شدند با نتیجه 4-2 تاتنهام را شکست بدهند و اوبامیانگ دو گل اول تیمش در این دیدار را به ثمر رساند. گل اول او روی یک ضربه پنالتی به ثمر رسید و گل دوم هم با یک ضربه دقیق از پشت محوطه جریمه زده شد.

رمزی فاش کرد که اوبامیانگ روی زدن گل هایی مانند این در تمرینات کار می کند و آن را شبیه گل های تیری آنری دانست.

 

1359782

 

او به خبرنگاران گفت:" او همیشه این کار را در تمرینات انجام می دهد. این گل من را به یاد گل های آنری انداخت.  فکر می کنم برای ما مهم بود که آن گل (گل دوم) را به ثمر برسانیم. پس از آن گل می توانستید ببینید که جو چقدر فوق العاده شده است. این خیلی به ما کمک کرد تا در پایان به یک پیروزی قابل قبول برسیم.

من برای سال ها اینجا بوده ام و این پیروزی برای من و همین طور هواداران اهمیت زیادی داشت. خوشحالم که نقشی در این پیروزی داشتم و می توانیم امشب با خوشحالی به خانه برسیم. اگر آنها می بردند، شش امتیاز از ما فاصله می گرفتند اما حالا ما بالاتر هستیم. جو خیلی عالی بود و این کمک کرد تا بتوانید با پیروزی بازی را به پایان برسانیم."

دیدگاه‌ها