کد خبر : 1573064 | 11 آذر 1397 ساعت 16:30 | 6.7K بازدید | 0 دیدگاه

سرخپوشان پاکدشت 1 اکسین البرز 1؛

لیگ‌یک/ سرخپوشان به صدر نرسیدند

تیم سرخپوشان پاکدشت در اکباتان مقابل اکسین متوقف شد تا صدر جدول با توجه به تساوی شاهینی‌ها در انزلی به این تیم برسد.

لیگ‌یک/ سرخپوشان به صدر نرسیدند

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب هفته پانزدهم رقابت های لیگ برتر تیم سرخپوشان پاکدشت به سرمربیگری فرهاد کاظمی از ساعت 14 به مصاف اکسین البرز رفت که به تازگی مجتبی حسینی را روی نیمکت خود می بیند و در پایان این دیدار با تساوی یک بر یک خاتمه یافت که سهم هر تیم در هر نیمه یک گل بود.

 

در نیمه اول این مسابقه که شاگردان کاظمی برتری نسبی داشتند، در دقیقه 36 سیدمحسین حسینی موفق شد حساب کار را به سود شاگردان مجتبی حسینی تغییر دهد تا نیمه اول با همین نتیجه خاتمه یابد. مهم ترین موقعیت این نیمه، روی ضربه محمد ابراهیمی ایجاد شد که گلر سرخپوشان پاکدشت با واکنشی عالی مانع از گل شدن توپ شد. پیش از این صحنه هم داود نوشی صوفیانی با چند عکس العمل خوب از فروپاشی دروازه اش جلوگیری کرده بود.

 

در نیمه دوم شاگردان کاظمی برای جبران نتیجه وارد زمین شدند و فشار زیادی روی دروازه حریف ایجاد کردند. سرانجام در دقیقه 67 شاهین توکلی موفق شد روی یک ارسال دروازه تیم اکسین را باز کند تا حساب کار به تساوی کشانده شود.


در مجموع دو تیمی که هر دو داعیه لیگ برتری شدن دارند، در دیداری پربرخورد به نتیجه ای بهتر از تساوی یک بر یک دست پیدا نکردند؛ دیداری که در هر دو نیمه جذاب و تماشایی بود و شاهد موقعیت های بسیاری روی دروازه هر دو تیم بودیم.


با این نتیجه اکسین 20 امتیازی شد و در رتبه ششم جدول رده بندی قرار گرفت و در سوی دیگر شاگردان فرهاد کاظمی 26 امتیازی شدند تا با توجه به تساوی شاهین شهرداری بوشهر رتبه دوم جدول رده بندی را از آن خود کنند  و چشم به هفته های آینده داشته باشند.


فرهاد کاظمی مربی تیم سرخپوشان در طول مسابقه به شدت نسبت به تصمیمات داوری معترض بود و معتقد بود که عملکرد داور، تیمش را تحت تاثیر قرار داده است.


ضمن اینکه حسین فرکی، بهتاش فریبا، جواد نکونام و علی پروین از میهمانان ویژه این مسابقه بودند که با حضور در ورزشگاه پاس قوامین، نمایش شاگردان مجتبی حسینی و فرهاد کاظمی را از نزدیک تماشا کردند.

دیدگاه‌ها