کد خبر : 1572604 | 09 آذر 1397 ساعت 18:56 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

این تیم حرف های زیادی برای گفتن دارد، مسئولان حمایت کنند؛

صادقی: امیدوارم این رقابت، تا آخرفصل باشد

هافبک تیم پدیده مشهد پس از شکست برابر سپاهان از نحوه بازی تیمش ابراز رضایت کرد.

صادقی: امیدوارم این رقابت، تا آخرفصل باشد

به گزارش "ورزش سه"، اکبر صادقی بعد از شکست پدیده مقابل سپاهان گفت: بازی خوبی بود و ما خیلی خوب بازی کردیم. فکر می کنم تنها تیمی هستیم که توانستیم سپاهان را در خانه اش انقدر تحت فشار بگذاریم. روی یک شروع مجدد گل خوردیم ولی باز جمع شدیم و تمرکز کردیم. خیلی خوب بازی کردیم ولی متاسفانه نتوانستیم بازی را برگردانیم. به تیم خوب سپاهان تبریک می گویم. امیدوارم این رقابت تا آخر فصل ادامه پیدا کند و ما هم بتوانیم خوب ادامه دهیم. باشگاه ما هم بتواند تیم را برگرداند و پشت تیم بایستد و حمایتش کند تا اخر فصل همینطور ادامه بدهیم.

 

او درباره تردیدهایی که پیرامون تداوم روند پدیده وجود دارد، اظهار داشت: فکر می کنم مسئولان شهر تا حدودی پشت این تیم امده اند. امیدوارم باز هم آقای شهردار و آقای استاندار بیایند و از این تیم حمایت کنند. فوتبالیست های خیلی خوبی داریم. بازیکن هایی داریم که می توانند در آینده حرف های زیادی برای گفتن داشته باشند. مسئولان مطمئن باشند این تیم روز به روز بهتر می شود و بازی های بهتری ارائه می دهد. امیدوارم که بتوانیم تا ادامه فصل رقیب جدی ای برای سپاهان باشیم.

 

صادقی درباره مدعیان قهرمانی لیگ گفت: فکر می کنم از الان زود است که درباره قهرمانی صحبت کنیم. همین حالا دو بازی سخت تا آخر نیم فصل برای ما، سپاهان و پرسپولیس مانده است. فکر می کنم هنوز جا داریم که بجنگیم تا نیم فصل. امیدوارم این رقابت تا اخر فصل هم ادامه دار باشد.

دیدگاه‌ها