کد خبر : 1566820 | 15 آبان 1397 ساعت 23:01 | 21.5K بازدید | 0 دیدگاه

جوان اول دانشگاه هانان، ناجی کاشیما در جی لیگ

کازوما یاماگوچی مهاجم جوان تیم کاشیما آنتلرز ژاپن در مقابل کاشیوا ریسول اولین گلش برای باشگاه را به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، امروز تیم کاشیما آنتلرز ژاپن موفق شد با نتیجه 3-2 کاشیوا ریسول را در چارچوب مسابقات جی لیگ ژاپن شکست دهد. این پیروزی در حالی رقم خورد که فینالیست لیگ قهرمانان اکثر بازیکنان اصلی را روی نیمکت و سکو داشت. یکی از گلزنان تیم کاشیما آنتلرز بازیکنی است که عملکردش سوژه رسانه های ژاپنی شده است:

 

حتی اگر یک تازه کار و بازیکن بی تجربه هم باشد، بازهم برای موفقیت تلاش می کند، درست مثل یک فارغ التحصیل از دبیرستان. او تلاش سریع برای مبارزه پرقدرت را دنبال می کند و هرروز به حرفه ای شدن فکر می کند؛ حتی اگر در طول فصل هیچ گلی به ثمر نرساند. اما یاماگوچی امروز در شرایطی که بزرگان روی نیمکت بودند، موفق شد برای کاشیما آنتلرز بدرخشد.

 

در شرایطی که بازیکنان اصلی برای بازی برگشت لیگ قهرمانان قابل پرسپولیس در استراحت هستند، کازوما یاماگوچی وارد ترکیب 11 نفره شد تا مقابل کاشیوا ریسول بازی کند و این اتفاق برای دومین بار در این فصل رخ داد.

 

1352091

 

او در دقیقه 61 موفق شد گل برتری تیم کاشیما آنتلرز را به ثمر برساند و سه امتیاز مهم را به حساب این تیم واریز کند. این در حالی اتفاق افتاد که پیش از این کوزوما یاماگوچی در تیم دانشگاه هانان بازی می کرد که تیمی غیرحرفه ای است و به عبارتی کاشیما آنتلرز نخستین تیم باشگاهی این بازی در سطح حرفه ای و بزرگسالان محسوب می شود.

 

حالا مهاجم کناری تیم کاشیما امیدوار است در بازی فینال هم بازی کند و در 22 سالگی تجربه حضور در بزرگترین مسابقه باشگاهی فوتبال قاره را بچشد و شاید در پایان جام قهرمانی را هم بر بالای سر برد.

دیدگاه‌ها