کد خبر : 1565055 | 09 آبان 1397 ساعت 10:24 | 30.7K بازدید | 1 دیدگاه

ژاپنی ها زیر بار لغو بازی فینالیست آسیا نرفتند

دوئل سرنوشت ساز رقیب پرسپولیس در جی لیگ

در فاصله سه روز تا فینال لیگ قهرمانان آسیا حریف ژاپنی پرسپولیس امروز در جی لیگ دوئل سرنوشت سازی مقابل رقیب اصلی خود در جدول برگزار خواهد کرد.

به گزارش"ورزش سه"، هفته سی و یکم رقابت های جی لیگ در شرایطی امروز پیگیری می شود که از ساعت 13:30 به وقت تهران کاشیما آنتلرز در ورزشگاه خانگی میزبان سرزواوزاکا خواهد رفت تا یکی از بازی های سرنوشت ساز در راه ماندن در جمع چهار تیم برتر این فصل را برگزار کند.


برگزاری این بازی آن هم 72 ساعت قبل از دور رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 سرو صدای زیادی در شهر کاشیما و فوتبال ژاپن به راه انداخت چون اتحادیه فوتبال این کشور بعد از چند روز کشمکش زیر بار لغو بازی امروز نماینده ژاپن نرفت تا آنتلرز سه روز قبل از بازی مهم با پرسپولیس ایران در راه بالا بردن جام قهرمانی بازی سنگینی با رقیب مستقیم خود داشته باشد.


کاشیما آنتلرز در حال حاضر بعد از 30 بازی در جی لیگ با 46 امتیاز به صورت مشترک با توکیو و تنها با تفاضل گل کمتر جایگاه پنجم را در اختیار دارد و سرزو اوزاکا با یک بازی کمتر و 44 امتیاز در تعقیب این تیم است تا شانس خود برای ایستادن در جمع چهار تیم بالای جدول را بالا ببرد. از همین رو تقابل امروز برای سرمربی کاشیما و طرفداران این تیم از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.


بنا به نوشته ژاپن تایمز زیکو مدیرفنی کاشیما و اویگو سرمربی 44 ساله آنتلرز تصمیم دارند با استراحت دادن به تعدادی از مهره های کلیدی خود در بازی امروز برابر سرزواوازاکا توان فنی تیم را برای این بازی همین طور فینال لیگ قهرمانان آسیا 2018 که صبح روز شنبه در کاشیماساکر برگزار می شود را تقسیم کنند. از همین رو آخرین جلسه تمرینی آنتلرز که عصر دیروز برگزار شد سه تا چهار مهره کلیدی کاشیما از تیم اصلی خارج و نفرات نیمکت نشین در برنامه های تاکتیکی برای بازی امروز با سرزو اوازاکا گنجانده شده بود.

 

1349789

دیدگاه‌ها