کد خبر : 1564163 | 05 آبان 1397 ساعت 12:36 | 12.7K بازدید | 0 دیدگاه

استیلی: می‌خواستیم با تیم کی‌روش بازی کنیم که نشد

کی روش درخواست بازی با تیم امید را رد کرد. البته این چیزی است که حمید استیلی، مدیر تیم ملی امید بدان اشاره کرده است.

استیلی: می‌خواستیم با تیم کی‌روش بازی کنیم که نشد

به گزارش "ورزش سه"، حمید استیلی امروز در مصاحبه ای که با رادیو ورزش داشت، گفت: در اردوی قبلی می خواستیم با تیم ملی عراق بازی کنیم که عراقی ها در آخرین لحظه از سفر به تهران انصراف دادند. بعد بحث بازی با تیم ملی را مطرح کردیم که نشد!


مدیر تیم ملی امید با اشاره به شروع دور جدید تمرینات تیم امید از 19 آبانماه، گفت: قرار است 27 همین ماه به عمان برویم تا با تیم امید این کشور یک بازی دوستانه انجام دهیم. البته تلاش خواهیم کرد پیش از ترک تهران یک بازی دوستانه با تیمی از آسیای میانه انجام دهیم.


پایان بخش صحبت های حمید استیلی در مورد تست زیادی از بازیکنان دراین رده سنی بود که برای چندمین بار تکرار شد و البته گفت درهای تیم امید هم چنان به روی بازیکنان جدید باز است.


گفتنی است حمید استیلی درخواست بازی دوستانه با تیم ملی را دراردوی قبلی و بعد از کش و قوس ها بر سر ساختمان پک مطرح کرد. در فیفا دی قبلی تیم امید نتوانست با تیمی بازی دوستانه انجام دهد و البته تیم ملی هم یک فیفا دی را از دست داد. بی شک برگزاری بازی دوستانه امید و تیم ملی برای هر دو تیم مفید بود که به زعم حمید استیلی، کی روش این درخواست را رد کرد.


اردوی جدید تیم امید از 19 آبان در مجموعه ورزشی الیاف تهران آغاز می شود.

دیدگاه‌ها