کد خبر : 1561473 | 24 مهر 1397 ساعت 12:49 | 19.7K بازدید | 0 دیدگاه

ناامید نیستیم و به فینال فکر می‌کنیم

خوخی: بازی پرسپولیس مرگ و زندگی ماست

مدافع السد قطر کار تیمش را علیرغم شکست در خانه و در بازی رفت تمام شده نمی‌داند و از جبران این نتیجه در استادیوم آزادی می‌گوید.

خوخی: بازی پرسپولیس مرگ و زندگی ماست

به گزارش "ورزش سه"، در شرایطی که پرسپولیس در بازی رفت و مقابل السد در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با تک گل علی علیپور به برتری دست یافت، بازیکنان السد هنوز کار را تمام شده نمی‌دانند و به دنبال جبران این نتیجه در استادیوم آزادی هستند.


خوخی بوعلام، مدافع السد قطر در اینباره به به روزنامه الرایه گفت: بازی با پرسپولیس اهمیت بسیار زیادی برای ما دارد. ما با توجه به اینکه بازی رفت را در خانه با نتیجه یک بر صفر باختیم کار سختی را پیش رو داریم. اما السد همیشه توانایی بازگشت بازی ها را دارد و به لطف خدا در ورزشگاه آزادی بازی را خواهیم برد و به فینال راه پیدا می کنیم.


وی در ادامه با اشاره به حساسیت بازی مقابل پرسپولیس گفت: خیلی خوب می دانیم که بازی مقابل پرسپولیس بازی مرگ و زندگی است. ما چیزی برای از دست دادن نداریم و با تمام قدرت وارد زمین بازی خواهیم کرد. ما تجربه خوبی را در دیدار با استقلال داریم و موفق شدیم در ورزشگاه آزادی بازی بهتری را نسبت به دوحه از خودمان به نمایش بگذاریم. تلاش می کنیم تا بازی با استقلال را مقابل پرسپولیس نیز تکرار کنیم و راهی فینال شویم.


مدافع السد درباره اینکه از هواداران ایرانی ترسی ندارند، گفت: ما از چیزی نمی ترسیم. پیش از این مقابل 100 هزار هوادار ایرانی در ورزشگاه آزادی بازی کردیم و موفق شدیم به پیروزی برسیم. حضور بی شمار هواداران ایرانی باعث می شود انگیزه ما دو چندان شود تا به پیروزی برسیم. السد در این فصل عملکرد عالی ای داشت و مستحق قهرمانی در آسیاست. ما در تهران موفق شدیم استقلال را با نتیجه 3 بر یک شکست دهیم و می خواهیم مقابل پرسپولیس این برد را تکرار کنیم.

دیدگاه‌ها