کد خبر : 1561401 | 24 مهر 1397 ساعت 02:00 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

ساوتگیت: بازیکنانم شجاع و پخته بازی کردند

گرت ساوتگیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، پس از پیروزی 3-2 تیمش مقابل اسپانیا، عملکرد بازیکنانش را بسیار پخته و شجاعانه توصیف کرد.

ساوتگیت: بازیکنانم شجاع و پخته بازی کردند

به گزارش "ورزش سه"، دو گل از رحیم استرلینگ و یک گل از مارکوس راشفورد، سه شیرها را در همان نیمه اول، 3-0 پیش انداخت و هرچند پاکو آلکاسر و سرخیو راموس در نیمه دوم، دو گل برای اسپانیا زدند اما در نهایت این انگلیس بود که توانست انتقام شکست دیدار رفت را از لا روخا بگیرد.

ساوتگیت به خبرنگاران گفت:" بازیکنانم باید به عملکردشان بسیار افتخار کنند. ما پیش از بازی به طور ویژه با مهاجمان صحبت کردیم تا به آنها یادآوری کنیم که چه تهدیدی برای حریف هستند. سه تا از آنها فوق العاده بودند و هرگونه مشکلی برای حریف ایجاد کردند. پس از آن نوبت بقیه تیم بود که به اندازه کافی شجاعانه بازی کند و فکر می کنم ما واقعا خوب کار کردیم.

 

1345266

 

باید پذیرفت که در مقاطعی، ما در مناطق خطرناکی، توپ را از دست دادیم زیرا از بازیکنان خواسته بودیم که ریسک کنند اما برای تیم جوان ما، این نمایش بسیار پخته بود. ما به خوبی مقابل فشار آنها مقاومت کردیم و آنها باید به عملکردی که داشتند، واقعا افتخار کنند.

ما می دانستیم اگر بخواهیم در خانه اسپانیا 90 دقیقه دفاع کنیم، بعید است بتوانیم نتیجه بگیریم. بنابراین نیاز داشتیم که در کار با توپ شجاع باشیم. ما در مورد تهدیدی که خط حمله مان می تواند ایجاد کند، صحبت کردیم. آنها نیاز داشتند تا به خودشان باور داشته باشند و البته نیاز داشتیم که توپ را از آنها بگیریم.  

می دانستیم که اسپانیا چطور پرس می کند. ما ریسک از دست دادن توپ در مقابل دروازه مان را پذیرفتیم اما توانستیم از آن خارج شویم و روی ضدحملات واقعا خطرناک بودیم. کیفیت بازی و شجاعت بازیکنان چیزی بود که بیش از همه من را راضی کرد."

دیدگاه‌ها