کد خبر : 1561395 | 24 مهر 1397 ساعت 00:48 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

واکنش های توئیتری به دیدار اسپانیا-انگلیس

کاربران شبکه اجتماعی توییتر نسبت به بازی اسپانیا و انگلستان واکنش های زیادی نشان داده اند.

واکنش های توئیتری به دیدار اسپانیا-انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، در شبی که سه شیرها پیروزی خوبی به دست آوردند، شبکه های اجتماعی نیز مملو از توییت هایی در باره این بازی و این پیروزی بود. در توییتر، عملکرد جوردن پیکفورد مورد توجه کاربران بود و آن ها از واکنش های ناگهانی این دروازه بان نوشتند اما جالب ترین توییت مربوط به کاربری بود که چهره پیکفورد پس از خوردن ضربه یا گرفتن توپ را به انسانی تشبیه کرد که از دهان یک شیر فرار کرده است! علاوه بر این، برخی عملکرد پیکفورد را به جورج کمپس دروازه بان افسانه ای پاراگوئه تشبیه کردند و او را دروازه بانی با واکنش های غیرعادی دانستند!

 

1345254

 

همچنین یکی از هواداران تیم ملی انگلستان با اشاره به عملکرد دفاعی این تیم در نیمه دوم نوشت: تا وقتی انگلستان گل سوم را زد طرفدارش بودم، بعد از آن مثل تیم مورینیو دفاع کرد و این اصلا زیبا نبود!

علاوه بر این ها برخی از انگلیسی ها برد تیمشان را یک نتیجه بزرگ دانستند و ضمن تبریک این برد، از عملکرد شاگردان ساوت گیت تمجید کردند. یکی از آن ها نوشت: گرت ساوت گیت اگر بچه های من را هم بخواهد، به او می دهم، او در آموزش فوق العاده است.

 

1345255

 

یکی از کاربران اسپانیایی زبان هم عملکرد موراتا را با فرناندو تورس مقایسه کرد و توییتی با این مضمون منتشر کرد که مهاجم سابق رئال شبیه فرناندو تورس در زمان حضور در چلسی بازی می کند!

اما نظر جالب دیگر که بسیار دیده می شود، علاقه هواداران فوتبال به لیگ ملت های اروپا است. آن ها در توییتر نوشتند که لیگ ملت ها باعث شده تیم های بزرگ در فیفادی ها تقابل های بیشتری داشته باشد و همچنین جذابیت بازی ها بیشتر از یک بازی دوستانه عادی است.

دیدگاه‌ها