کد خبر : 1561391 | 24 مهر 1397 ساعت 00:10 | 63.4K بازدید | 0 دیدگاه

یک کارت قرمز طلب لاروخا از داور

اسپانیا 2-3 انگلیس: پایان 5069 روز بی شکستی در خانه

انگلیس در دیداری جذاب و تماشایی از سری رقابت های لیگ ملت های اروپا موفق شد با نتیجه 3-2 اسپانیا را شکست بدهند.

اسپانیا 2-3 انگلیس: پایان 5069 روز بی شکستی در خانه

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان گرت ساوت گیت در این دیدار در همان نیمه اول سه بار دروازه اسپانیا را باز کردند و علی رغم دریافت دو گل در نیمه دوم، توانستند به سه امتیاز این بازی دست پیدا کنند.

اسپانیا بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقایق ابتدایی، موقعیت های خطرناکی روی دروازه انگلیس ایجاد کرد. در دقیقه 5 بود که شوت خطرناک تیاگو آلکانتارا، بعد از برخورد به مدافع حریف، به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

روی ضربه کرنر، توپ روی تیر دوم به مارکوس آلونسو رسید و او می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما واکنش عالی جوردن پیکفورد، مانع از باز شدن دروازه سه شیرها شد.

برتری میزبان در مالکیت توپ ادامه پیدا کرد و انگلیسی ها هم با دفاع فشرده، تلاش می کردند تا مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه شان شوند. تا اینکه در دقیقه 16، روی یک حمله سریع، تیم میهمان به گل رسید. پاس عالی مارکوس راشفورد، از بین مدافعان اسپانیا به رحیم استرلینگ رسید و ضربه دقیق او، حساب کار را 1-0 کرد.

 

1345248

 

بعد از این گل بار دیگر این اسپانیایی ها بودند که توپ و میدان را در اختیار گرفتند اما توان عبور از خط دفاعی فشرده انگلیس را نداشتند. در مقابل، روی یک غافلگیری، و سهل انگاری مدافعان اسپانیا، انگلیسی ها در دقیقه 29 به گل دوم رسیدند. این بار این هری کین بود که با یک پاس در عمق، راشفورد را صاحب موقعیت کرد و او هم با ضربه ای هوشمندانه، داوید دخیا را مغلوب کرد.

 

 

1345249

 

اسپانیایی ها هنوز از شوک دریافت گل دوم خارج نشده بودند، که در دقیقه 38 دروازه شان را برای بار سوم باز شده دیدند. پاس عالی از بارکلی به پشت مدافعان اسپانیا، با ضربه هری کین به رحیم استرلینگ رسید و او هم به راحتی کار را تمام کرد.

 

1345250

 

اسپانیایی ها که دیگر چیزی برای از دست دادن نداشتند، در دقایق پایانی نیمه اول بر شدت حملات شان افزودند اما در نهایت نتوانستند در این نیمه به گل برسند و انگلیس با برتری 3-0 به رختکن رفت.

نیمه دوم را هم اسپانیا هجومی آغاز کرد و چیزی نمانده بود که آلونسو در دقیقه 50 یکی از گل های خورده را جبران کند اما حضور به موقع جو گومز، مانع از باز شدن دروازه انگلیس شد.

حملات اسپانیا ادامه پیدا کرد و پس از اینکه این تیم یکی دو موقعیت خوب را از دست داد، سرانجام در دقیقه 58 به گل رسید. روی ضربه کرنر از سمت چپ دروازه انگلیس بود که پاکو آلکاسر تنها یک دقیقه بعد ورود به زمین، با یک ضربه سر تماشایی، کار را تمام کرد.

 

1345251

 

فشار حملات لاروخا ادامه داشت و در دقیقه 64، جنجالی ترین صحنه بازی رقم خورد. جوردن پیکفورد در تلاش برای دریبل کردن رودریگو، توپ را از دست داد و پس از آن، پیش از اینکه توپ را بزند، به نظر می رسید که مهاجم اسپانیا را با دست متوقف کرد. بازیکنان میزبان معتقد بودند که داور باید پیکفورد را اخراج و یک پنالتی به سودشان اعلام می کرد اما داور دستور به ادامه بازی داد.

هرچه به دقایق پایانی بازی نزدیک می شدیم، شدت حملات اسپانیایی ها بیشتر می شد اما موقعیت های این تیم یکی بعد از دیگر از دست می رفت. در وقت های اضافه، ابتدا ضربه سر آسنسیو به تیر دروازه برخورد کرد تا به نظر برسد که اسپانیایی ها قرار نیست در این دیدار بیش از یک گل بزنند اما سرانجام در آخرین ثانیه های بازی، این تیم به گل دوم رسید. روی ارسال دنی سبایوس، سرخیو راموس با ضربه سر کار را تمام کرد اما این برای بازگشت اسپانیا کافی نبود و این تیم 3-2 شکست خورد.  

 

1345252

دیدگاه‌ها