کد خبر : 1561363 | 23 مهر 1397 ساعت 20:35 | 25.5K بازدید | 0 دیدگاه

شفر ایرانی نیست در کارش دخالت کنند؛

غلامپور: رحمتی زحمت می‌کشد و حق با او است

پیشکسوت استقلال معتقد است مهدی رحمتی زحمت بیشتری می‌کشد و حق او است دروازه‌بان اول آبی پوشان باشد.

غلامپور: رحمتی زحمت می‌کشد و حق با او است

به گزارش "ورزش سه"، بهزاد غلامپور درباره شرایط سایپا قبل از دیدار با استقلال گفت: در تعطیلات تمرینات منظم و بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام دادیم و خدا را شکر اوضاع تیم مطلوب است و مشکل خاصی وجود ندارد.

او درباره تاثیر وقفه بازی‌های لیگ در روند نتیجه‌گیری سایپا اظهار کرد: این‌ها بخاطر شرایط تیم ملی است و نمی‌شود کاری کرد؛ همه باشگاه‌ها باید با تیم ملی همکاری داشته باشد و ما هم مثل بقیه این کار را می‌کنیم؛ نمی‌شود هم به تیم ملی خُرده گرفت.

 

مربی دروازه‌بانان سایپا با بیان اینکه آماده بازی با استقلال هستیم، ابراز کرد: شرایط خوبی داریم و هدف ما گرفتن سه امتیاز در این مسابقه است؛ استقلال همواره جزو تیم‌های خوب ایران بوده، در این تیم بزرگ بازی کردم و می‌دانم هواداران پُر شور و قابل احترامی در هر شرایطی دارد؛ سعی ما ارائه بازی قابل قبول و کسب نتیجه دلخواهمان برابر استقلال است.

غلامپور اضافه کرد: همه تیم‌ها برای برد وارد زمین می‌شوند؛ ما هم سیستمی برای خودمان داریم که برابر استقلال چطور بازی کنیم و برابر هر تیمی فقط به دنبال پیروزی هستیم؛ استقلال تیم قابل احترام و دوست‌داشتنی‌ای است ولی فوتبال حرفه‌ای است که باید برابر آنها قرار بگیریم و حرفه‌ای فکر کنیم تا به نتیجه مطلوبی برسیم.

 

دروازه‌بان سابق تیم ملی و استقلال در پاسخ به سوالی درباره اینکه در جریان انتخاب دروازه‌بان آبی‌ها از بین سید مهدی رحمتی و سید حسین حسینی حق را به چه گلری می‌دهد، گفت:  اگر بخواهیم حق را به یک نفر بدهیم، مهدی رحمتی است چون مهدی زحمت می‌کشد، تمرین و کار می‌کند و همه زحمات او را می‌بینند؛ از طرف دیگر هیچ مربی‌ای دوست ندارد تیمش ببازد، ضعیف کار کند و نتیجه نگیرد.

غلامپور تصریح کرد: رحمتی خوب کار می‌کند و سرمربی تشخیص می‌دهد چه کسی درون دروازه استقلال قرار بگیرد؛ ایشان(شفر) آلمانی هم هست و ایرانی نیست که بخواهند در کارش تاثیر بگذارند که این یا آن بازیکن بازی کنند؛ برای سرمربی استقلال شخص مهم نیست و موفقیت تیم اهمیت دارد.

 

او تاکید کرد: حسینی باید خویشتن‌دار باشد، بیشتر تلاش کند و خیلی از مسائل را یاد بگیرد و به طور جدی تمریناتش را ادامه دهد؛ اینکه یک روز بازی کند و نکند و از طرفی اخلاق، رفتار و کردارش عوض شود، به نفع او نیست؛ حسینی باید زحمت بکشد و حرفه‌ای کار کند؛ اگر بازی نکند، تلاش بیشتری انجام دهد تا دوباره نوبت قرار گرفتن در ترکیب به او برسد.

دیدگاه‌ها