کد خبر : 1560673 | 20 مهر 1397 ساعت 23:32 | 64.9K بازدید | 0 دیدگاه

برد بزرگ قطر با درخشش ستاره‌های السد و الدحیل

ملی پوشان فوتبال قطر در دیداری دوستانه برابر تیم ملی اکوادور به پیروزی پُر گل رسیدند.

برد بزرگ قطر با درخشش ستاره‌های السد و الدحیل

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی قطر که خود را آماده حضور در جام ملت‌های آسیا می‌کند، در نخستین مسابقه تدارکاتی فیفا دی از ساعت ۱۹ امشب در استادیوم جاسم بن حمد و در حضور پُر شور تماشاگرانش به مصاف تیم ملی اکوادور رفت.

قطری‌ها برخلاف انتظار نمایش درخشانی در این دیدار داشتند و موفق شدند در دقیقه ۳۲ روی پاس کوتاه حسن الهیدوس از روی ضربه ایستگاهی و ضربه تمام کننده اکرم عفیف در شلوغی محوطه جریمه اکوادور به گل برسند و با درخشش دو ستاره باشگاه السد پیش بیافتند.

 

1344500

 

در دقیقه ۳۶ المعز علی، مهاجم جوان باشگاه السد با شوت زمینی پشت محوطه جریمه دروازه اکوادور را برای دومین بار باز کرد تا تیم ملی قطر با پیروزی ۲ بر صفر نیمه اول را به اتمام رساند.

حسن الهیدوس، کاپیتان و با تجربه‌ترین بازیکن تیم ملی قطر در دقیقه ۶۰ از روی نقطه پنالتی گل سوم تیمش را به ثمر رساند انر والنسیا یکی از گل‌های خورده اکوادور را در دقیقه ۶۶ پاسخ داد، اما کمتر از یک دقیقه بعد باز هم المعز علی توانست یک گل دیگر برای تیم قطر بزند.

در ادامه این دیدار جذاب، انر والنسیا و خوزه سوالوس در دقایق ۷۰ و ۸۹ برای اکوادور گلزنی کردند ولی در نهایت این ملی پوشان قطر بودند که توانستند دست به کار بزرگی بزنند و با نتیجه ۴ بر ۳ این مسابقه تدارکاتی را با پیروزی پشت سر بگذارند؛ ضمن اینکه اکوادور با اخراج فریکسون ایرازو و انر والنسیا در دقایق ۷۳ و ۴+۹۰ با ۹ بازیکن این دیدار را به پایان رساند.

 

1344502

 

با تصمیم فلیکس سانچز، سرمربی اسپانیایی تیم ملی قطر پنج بازیکن تیم السد، حریف پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از ابتدا به میدان رفتند و یک بازیکن هم به‌عنوان تعویضی وارد زمین شد؛ پدرو میگل، حسن الهیدوس، اکرم عفیف، بوعلام خوخی و طارق سلمان السدی‌های تیم ملی قطر در این مسابقه بودند و عبدالکریم حسن نیز دیگر بازیکن این باشگاه بود که ۱۱ دقیقه فرصت بازی برابر اکوادور را پیدا کرد.

تیم ملی قطر که برخلاف همیشه و بازی‌های لیگ این کشور از حضور چشمگیر تماشاگران‌اش برابر اکوادور بهره می‌برد، در جام ملت‌های آسیا باید با تیم‌های عربستان، لبنان و کره شمالی در گروه E رقابت کند.

 

1344503

دیدگاه‌ها