کد خبر : 1558673 | 12 مهر 1397 ساعت 13:37 | 53.8K بازدید | 0 دیدگاه

با یک جنگ تاکتیکی السد را غافلگیر کردیم

برانکو: گابی به اندازه بودجه پرسپولیس ارزش دارد

سرمربی کروات سرخپوشان سرمست از پیروزی یک نیمه‌ای تیمش در مسیر فینال، از انگیزه‌های شاگردانش برای دستیابی به افتخار می‌گوید.

برانکو: گابی به اندازه بودجه پرسپولیس ارزش دارد

به گزارش "ورزش سه"، برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان و یک حضور تاریخی سرخپوشان تنها 90 دقیقه دیگر باید انتظار بکشند. تیم پرچالش و مصائب برانکو اکنون توانسته در دوحه دست به کار بزرگی بزند و حریف متمول خود را شکست دهد تا به آینده امیدوارتر شود. برانکو که در این بازی محروم بود بعد از این جدال راهی کرواسی شده و اکنون در گفتگویی با شبکه نوا در خصوص شرایط تیمش به گفتگو پرداخت.


سرمربی سرخپوشان در خصوص شکست حریف قدرتمند خود در مرحله نیمه نهایی گفت: برد بسیار بزرگی را کسب کردیم. خصوصا با در نظر گرفتن شرایطی که ما در آن قرار داریم. سه بازیکن ما به دلیل مصدومیت و محرومیت در تیم حضور نداشتند و برخی از بازیکنان تیم هم سرماخوردگی داشتند و با بیماری مبارزه کردند. برخی از بازیکنان ما تجربه ۹۰ دقیقه بازی در لیگ قهرمانان را نداشتند ولی با روحیه جنگندگی بازی تاکتیکی را انجام دادیم و توانستیم حریف‌مان را غافلگیر کنیم.


برانکو در واکنش به سوالی درباره اینکه تیمش مقابل ستارگان سرشناس لالیگایی حریف (گابی و ژاوی) قرار گرفت و موفق به شکست آنها شد گفت: این دو از کیفیت بالایی برخوردار هستند خصوصا ژاوی. او فلسفه و دید بالایی در فوتبال دارد و به همین خاطر پیروزی ما ارزشمندتر می‌شود. البته هنوز یک بازی دیگر باقی‌ مانده است و چیزی مشخص نیست. هنوز کار ما با السد تمام نشده است ولی شما در نظر بگیرید که امسال در تابستان گابی با ۱۲ میلیون دلار به السد رفت که به اندازه بودجه کل باشگاه ما است. بازی برابر چنین تیم‌های پر مهره‌ای سخت است.

 

1335393


سرمربی پرسپولیس که رابطه نزدیکی با دالیچ دارد، درباره شکست تیم ملی کرواسی بعد از موفقیت بزرگ در جام جهانی برابر انگلیس گفت: می‌توانستیم این انتظار را داشته باشیم که مشکلاتی در تیم پدید آید. بازیکنان ما از نظر فیزیکی و ذهنی فعلا آماده نیستند. هم‌چنین چند بازیکن ارزشمندمان را در اختیار نداریم ولی من فکر می‌کنم که رفته رفته تیم شرایط خوب گذشته را به دست بیاورد.


برانکو که سرمربی دیناموزاگرب در زمان حضور لوکا مودریچ در این تیم بوده، در پاسخ به اینکه پیش از این مدعی شده بود این ستاره آینده روشنی خواهد داشت و اکنون به عنوان برترین بازیکن جهان دست یافته گفت: افتخار بزرگی است که من با او کار کردم. لوکا بازیکن زحمتکشی در تیم است و به حق خود نیز دست یافت. او نشان داد که استعداد در کنار سختکوشی بالاخره نتیجه‌ می‌دهد و خوشحال هستم که توانست مزد زحماتش را در طی این سال‌ها بگیرد.


سرمربی پرسپولیس درباره حضور هموطنش روی نیمکت عربستان (اسلوان بیلیچ) گفت: هر مربی دوست دارد در لیگی کار کند که مارکتینگ بالاتری داشته باشد. مربیگری کار آسانی نیست. شما زود فراموش می‌شوید و به همین دلیل مربی حق انتخاب دارد. من برای او آرزوی موفقیت می‌کنم و امیدوارم که در کار جدیدش موفق شود.

دیدگاه‌ها