کد خبر : 1558601 | 12 مهر 1397 ساعت 01:20 | 43.5K بازدید | 0 دیدگاه

پس از برتری بر تاتنهام

والورده: مسی خوشحال باشد، بارسا هم خوشحال است

بارسا با دبل مسی و گل های کوتینیو و راکیتیچ توانست به یک پیروزی ارزشمند در زمین تاتنهام دست یابد.

والورده: مسی خوشحال باشد، بارسا هم خوشحال است

به گزارش "ورزش سه"، این دومین برد متوالی بارسا در لیگ قهرمانان بود تا آبی و اناری ها با اقتدار در صدر جدول گروه دوم رقابت ها قرار بگیرند.

 

 

1341093

 

 

والورده، سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« بازی خوبی انجام دادیم و اگر از فرصت های مان بهتر استفاده می کردیم، در دقایق پایانی عذاب نمی کشیدیم. در هر صورت لیگ قهرمانان همین است و برای پیروز شدن باید زجر کشید. هر بار که تاتنهام فاصله را کم کرد، توانستیم پاسخ خوبی بدهیم و در دیداری که ممکن بود در آن هر اتفاقی بیفتد، تمرکز خودمان را از دست ندادیم. با دو گل پیش بودیم و می توانستیم کار را 3-0 کنیم که یک گل دریافت کردیم با این حال روند خوب تیم مختل نشد و خیلی زود گل سوم را هم زدیم.

فوتبال همین است. هیچ چیز در ما تغییر نکرده است و ما همان تیم روز بازی با بیلبائو هستیم. در آن بازی می توانستیم نیمه دوم به پیروزی برسیم ولی نشد. هدف ما همیشه کنترل توپ و میدان است و امشب در زمینی دشوار، همه چیز برای ما خوب پیش رفت. برخی مواقع شانس با شما یار نیست و برخی مواقع برعکس.»

 

 

1342077

 

 

آرتور ملو:« او امروز در یک بازی مهم از لیگ قهرمانان در ترکیب ثابت قرار گرفت و توانایی هایش را نشان داد. امیدوارم در ادامه از او بارها در ترکیب ثابت استفاده کنم. به سختی می توان توپ را از آرتور گرفت و در مالکیت توپ و تعداد پاس های ما نقش مهمی ایفا کرد.»

 

مسی:« برابر آیندهوون هت تریک کرد و امشب نیز دو گل به ثمر رساند. مسی خوشحال است و زمانی که او خوشحال باشد، همه چیز به نفع بارسا می شود.»

 

سوارز:« اصلا نگران گل نزدن های او نیستم. نقش او در گل سازی بسیار به کارمان می آید.»

 

دیدگاه‌ها