کد خبر : 1557838 | 08 مهر 1397 ساعت 21:12 | 80.9K بازدید | 0 دیدگاه

خبر بد از اردوی پرسپولیس؛ نعمتی هم سرما خورد

در شرایطی که در حال حاضر برانکو روی حضور سیدجلال حسینی در ترکیب تیمش به واسطه بیماری تردید دارد، سیامک نعمتی نیز دچار سرماخوردگی شد.

خبر بد از اردوی پرسپولیس؛ نعمتی هم سرما خورد

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس در شرایطی امروز راهی دوحه شد تا دیدار رفت مرحله نیمه نهایی را مقابل السد برگزار کند که برانکو ایوانکوویچ محمد انصاری و کمال کامیابی نیا را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهد داشت. این در حالی است که سرمربی کروات سرخ‌ها پیش از اعزام به دوحه با خبر مصدومیت رباط صلیبی حسین ماهینی در دربی مواجه شده بود و سومین بازیکن خط دفاعی تیمش را از دست داده بود.


سیامک نعمتی، هافبک تکنیکی سرخپوشان که از او به عنوان مهره احتمالی برانکو برای حضور در سمت راست دفاعی یاد می‌شد، امروز در شرایطی راهی دوحه شد که به شدت سرما خورده و تحت تدابیر شدید کادرپزشکی برای بهبودی و بازگشت به شرایط تمرین و بازی برابر السد قرار دارد.


کادرپزشکی امیدوار است تا 48 ساعت مانده به این دیدار حساس بتوانند این بازیکن و همچنین سیدجلال حسینی که او نیز دچار سرماخوردگی شدید شده را به بازی برسانند.


شاگردان برانکو ایوانکوویچ روز سه شنبه در بازی رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف السد قطر خواهند رفت که پیش از این در مرحله گروهی با نتیجه سه بر یک از حریف شکست خورده بودند اما در نهایت با عنوان صدرنشین راهی مرحله بعدی شده بودند.

دیدگاه‌ها