کد خبر : 1557828 | 08 مهر 1397 ساعت 19:33 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

شهرداری ماهشهر صفر- شاهین بوشهر صفر؛

لیگ یک/ شاگردان مهابادی بالاخره یک امتیاز گرفتند

شهرداری ماهشهر بعد از چهار باخت متوالی بالاخره موفق شد یک امتیاز در دیدار با شاهین بوشهر بگیرد.

لیگ یک/ شاگردان مهابادی بالاخره یک امتیاز گرفتند

به گزارش "ورزش سه"، در آخرین مسابقه هفته ششم لیگ دسته اول فوتبال ایران تیم‌های شهرداری ماهشهر و شاهین شهرداری بوشهر از ساعت ۱۷:۳۰ امروز در ورزشگاه شهداء ماهشهر به مصاف هم رفتند.

 

با تصمیم داوود مهابادی، شهرداری ماهشهر بازی را با ترکیب میررسول حسینی، محمود خمیس، ادریس کوچکی، ایمان کیانی، رضا جباری، محمد باشی، ایمان رئیسی‌نسب، علی داوران، عباس قاسمی، محمد سرفراز و سعید خردمند مقابل شاهین شهرداری بوشهر آغاز کرد.

 

در تیم شاهین شهرداری بوشهر هم سجاد بیرانوند، سعید غلامعلی‌بیگی، علی گودرزی، مرتضی غلامعلی‌تبار، کمال نیکخوی، میلاد فیاض‌بخش، امیرحسین موسی‌زاده، محمد محبی، مهدی چاه‌کوتاه‌زاده، حسین مالکی و میلاد صارمی نفراتی بودند که با نظر محمود فکری در ترکیب این تیم برابر شهرداری ماهشهر قرار گرفتند.

 

۴۵ دقیقه ابتدایی این مسابقه بدون گل به پایان رسید ولی در نیمه دوم با اخراج سعید خردمند، شهرداری ماهشهر ۱۰ نفره شد تا کار سختی برای ادامه مسابقه داشته باشد ولی در نهایت توانست در این دیدار خانگی به تساوی بدون گل برابر شاهین شهرداری بوشهر دست پیدا کند.

 

شاگردان داوود مهابادی که در هر چهار مسابقه اخیرشان در لیگ یک و همچنین در جام حذفی برابر سپاهان شکست خورده بودند، امروز بالاخره توانستند به این روند ناکامی پایان دهند و با وجود اینکه یک اخراجی داشتند، در جدال با شاهین شهرداری بوشهر یک امتیاز بگیرند.

 

شهرداری ماهشهر با این تساوی یک امتیازی شد تا با تفاضل گل منفی ۶ ، در جدول ۱۷ تیمی لیگ یک در رده پانزدهم قرار بگیرد؛ شاگردان محمود فکری هم با این تساوی خارج از خانه به امتیاز ۹ رسیدند و در جایگاه هفتم جدول ایستادند.

دیدگاه‌ها