کد خبر : 1553737 | 23 شهریور 1397 ساعت 19:45 | 15.5K بازدید | 0 دیدگاه

سپاهان 3 شهرداری ماهشهر 1؛

پیروزی 18 دقیقه‌ای سپاهان در جام حذفی

تیم فوتبال سپاهان با نتیجه 3 بر 1 موفق به شکست تیم شهرداری ماهشهر شد.

پیروزی 18 دقیقه‌ای سپاهان در جام حذفی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان امیرقلعه نویی در چارچوب مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی میزبان تیم فوتبال شهرداری ماهشهر بودند و در پایان با نتیجه 3 بر 1 اولین گام را برای موفقیت در جام حذفی امسال محکم برداشتند.


اولین گل مسابقه را خیلی زود در دقیقه 2 مهرداد محمدی به ثمر رساند و در دقیقه 5 سجاد شهباززاده با شوتی از داخل محوطه جریمه موفق شد، دومین گل را ثبت کرد تا شاگردان مهابادی در دقایق ابتدایی بازی مات شوند و گل دقیقه 17 عزت پورقاز که روی ارسال مهرداد محمدی به دست آمد، کار را برای آنها تمام کرد تا تک گل سعید خردمند که در دقیقه 64 نیمه دوم به دست آمد، تغییری در سرنوشت این مسابقه نداشته باشد و شاگردان امیرقلعه نویی که نیمه دوم را چندان جدی نگرفته بودند به جمع 16 تیم برتر مسابقات جام حذفی راه یافتند.

گزارش این بازی را در "ورزش سه" بخوانید.


فولادمبارکه سپاهان - شهرداری ماهشهر - ورزشگاه نقش جهان ساعت ۱۸:۳۰؛ تعداد تماشگر: 5 هزار نفر
موعود بنیادی‌فر - قهرمان نجفی - براتعلی مولوی - میثم حیدری؛ ناظر: حیدر شکور

 

 

1336167


شرح بازی:
شاگردان امیرقلعه نویی مسابقه را طوفانی آغاز کردند و خیلی زود هم توسط مهرداد محمدی، سجاد و پوزقاز به سه گل رسیدند؛ با این حال حملات آنها در نیمه اول ادامه داشت و موقعیت های دیگری نیز برای سپاهان ایجاد شد که البته بی دقتی مهاجمان و تلاش مدافعین و گلر شهرداری ماهشهر مانع از افزایش تعداد گل ها شد. شرایط یک طرفه بازی سبب شد تا داود مهابادی در دقیقه 35 نیمه اول اقدام به دو تعویض کند و پس از این تعویض ها بود که تا حدودی وضعیت برای ماهشهری ها بهتر شد. دیدار دو تیم با نتیجه 3 بر صفر در نیمه اول خاتمه یافت و با توجه به پیروزی مطمئنی که شاگردان امیرقلعه نویی کسب کرده بودند، به نظر می رسید در نیمه دوم با خیال آسوده تری بازی کردند و سعی بر حفظ نتیجه بدون مصدومیت داشتند. بازی محتاطانه سپاهان سبب شد تا در نیمه دوم کمی بازیکنان ماهشهر پیش بیایند و موفق شدند با به دست آوردن یک پنالتی اختلاف را به عدد 2 برسانند ولی به اندازه ای قدرت نداشتند تا گل های بیشتری را به ثمر برسانند و در نهایت هم نتجه 3 بر 1 ثبت شد. باید به این نکته هم اشاره کرد که سپاهانی ها در نیمه دوم هم چند بخت گلزنی جدی ایجاد کردند که به جایی نرسید.

 

1336166


حواشی:
* * حدود ۵۰۰۰ نفر از تماشاگران سپاهان در ورزشگاه حضور داشتند.
* اغلب هواداران سپاهان به دلیل گرمای هوا، در نیمه اول روی صندلی ننشستند و تا نیمه های بازی زیر سقف های جایگاه شماره دو ایستاده بازی را دنبال می کردند.
* پیش از آغاز این مسابقه، تیم تدارکاتی ورزشگاه نقش جهان مشغول به تجهیز و ترمیم چمن ورزشگاه بود.
* پس از مراسم ابتدایی بازی، امیر قلعه نویی به همراه کادر فنی تیم خود به سمت داوود مهابادی و نیمکت ماهشهری ها رفتند و به آن ها خوش آمد گفتند.
* مهدی کیانی و محمد ایران پوریان پیش از شروع این مسابقه، به سمت داوود مهابادی رفتند و دقایقی با وی گپ زدند.
* خالد شفیعی، بازیکن مصدوم سپاهان از جایگاه ویژه این بازی را دنبال کرد.
* بازی با ۶ دوربین تصویر برداری شد. همین‌طور همه عکاسان حاضر در این مسابقه، پشت دروازه شهرداری ماهشهر نشسته اند.
* در آغاز نیمه دوم رضا دهقانی به جای ساسان انصاری وارد زمین شد.
* امیر قلعه نویی در طول نیمه دوم بارها به عملکرد بازیکنان خود معترض شد.
* در بین بازیکنان نیمکت نشین سپاهان تنها جلال علی محمدی برای گرم کردن از روی نیمکت بلند نشد.

 

1336165

 


بهترین بازیکن زمین
مهرداد محمدی در لیگ هجدهم نمایش های خوبی ارائه داده و در دیدار برابر شهرداری ماهشهر هم زننده گل اول طلایی پوشان در دقیقه 2 بود و پاس گل سوم را هم ارسال کرد تا نقش پررنگی در پیروزی سپاهان داشته باشد.

 

 

اتفاق ویژه
تیم سپاهان طی 18 دقیقه 3 گل زد ولی در ادامه بازی و در شرایطی که انتظار می رفت تعداد گل های این تیم افزایش پیدا کند، همین سه گل تضمین کننده صعود شاگردان امیرقلعه نویی به دور بعدی مسابقات جام حذفی شد.

دیدگاه‌ها