کد خبر : 1553319 | 21 شهریور 1397 ساعت 19:44 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

تیم برنده دست نخورد

ترکیب نساجی برابر پرسپولیس مشخص شد

جواد نکونام یازده بازیکن خود برای جدال با پرسپولیس تهران را مشخص کرد.

ترکیب نساجی برابر پرسپولیس مشخص شد

 

به گزارش "ورزش‌سه"،  تیم نساجی مازندران از هفته ششم مسابقات لیگ برتر تا ساعاتی دیگر در ورزشگاه آزادی مهمان پرسپولیس تهران است و بازی حساسی با این تیم برگزار می‌کند.


حال یازده فرد منتخب جواد نکونام به شرح زیر است:
به مانند بازی گذشته محمدامین رضایی درون دروازه نساجی قرار گرفته است تا حامد لک در دومین بازی پیاپی بر روی نیمکت قرار گیرد. رضایی در بازی هفته پنجم نساجی مقابل نفت مسجدسلیمان اولین تجربه لیگ برتری را پشت سر گذاشت و اولین کلین شیت نساجی در لیگ برتر را به دست آورد و حالا مقابل پرسپولیس هم به صورت فیکس بازی خواهد کرد.
حامد شیری و جورجی گولیسیانی زوج خط دفاعی این تیم را تشکیل می‌دهند و قلب دفاع نساجی را پر می‌کنند. هم‌چنین فرشاد فرجی به عنوان مدافع راست و حمیدرضا دیوسالار هم به عنوان مدافع چپ در ترکیب نساج‌ها ایفای نقش می‌کنند.


اما جواد نکونام یک خط جلوتر محمد آبشک و احمد عبدالله‌زاده را به عنوان دو هافبک دفاعی خود مشخص کرده است و این دو بازیکن کمربند خط میانی نساجی را تشکیل می‌دهند.سجاد آشوری و علی شجاعی هم به وینگر چپ و راست و علی اصغر عاشوری هم به عنوان هافبک طراح و بازیکن پشت مهاجم دیگر نفرات خط میانی نساجی مازندران هستند.


در ادامه و به مانند پنج بازی گذشته محمد عباس‌زاده تنها مهاجم این تیم خواهد بود و به عنوان کاپیتان در راس خط آتش نساجی قرار خواهد گرفت.


ترکیب نساجی مازندران:
امین رضایی، حمیدرضا دیوسالار، حامد شیری، گولسیانی، فرشاد فرجی، محمد آبشک، احمد عبداله زاده، سجاد آشوری، علی اصغر عاشوری، علی شجاعی و محمد عباس زاده

دیدگاه‌ها