کد خبر : 1551917 | 16 شهریور 1397 ساعت 01:14 | 20.2K بازدید | 0 دیدگاه

آلمان 0-0 فرانسه؛ نبرد قهرمان ها، برنده نداشت

دیدار تیم های آلمان و فرانسه از سری رقابت های لیگ ملت های اروپا، با تساوی 0-0 به پایان رسید.

آلمان 0-0 فرانسه؛ نبرد قهرمان ها، برنده نداشت

به گزارش "ورزش سه"، در این دیدار که در آلیانز آره نا مونیخ برگزار شد، دو تیم نمایش پایاپایی داشتند و در نهایت به تساوی بدون گل رضایت دادند.

بازی با برتری ژرمن ها در مالکیت توپ آغاز شد اما در دقایق ابتدایی، موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد. در ادامه بازی متعادل تر شد اما باز هم این آلمانی ها بودند که تا اندازه ای برتری داشتند. در دقیقه 19، اولین موقعیت جدی بازی ایجاد شد اما ضربه تیمو ورنر را آلفونس آرئولا در اختیار گرفت.

برتری آلمانی ها ادامه پیدا کرد اما دفاع منسجم فرانسه، مانع از ایجاد موقعیت روی دروازه این تیم می شد. در دقیقه 34، روی ارسال تونی کروس و تاثیرگذاری رودیگر، توپ به هوملس رسید اما او نتوانست از این موقعیت بسیار خوب استفاده کند.

 

1334286

 

دو دقیقه بعد نوبت فرانسوی ها بود که صاحب یک موقعیت بسیار خوب شوند. روی ارسال خوب کانته، ژیرو بالاتر از مدافعان حریف ضربه سر را زد اما واکنش به موقع مانوئل نویر، دروازه آلمان را نجات داد.

در دقایق پایانی، باز هم این تیم میزبان بود که ابتکار عمل را در دست داشت اما این فرانسه بود که می توانست در ثانیه های پایانی به گل برسد ولی ضربه ژیرو روی ارسال امباپه، راهی به چهارچوب دروازه آلمان پیدا کرد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند.

نیمه دوم را فرانسه بهتر آغاز کرد و گریزمان می توانست در دقیقه 48 گل اول بازی را به ثمر برساند اما ضربه او از کنار دروازه نویر به بیرون رفت.

در ادامه بازی متعادل شد و هر دو تیم یکی دو موقعیت نصفه و نیمه داشتند که نتوانستد از آنها استفاده کنند. در دقیقه 65، مارکو رویس می توانست آلمان را پیش بندازد اما واکنش عالی آرئولا، بار دیگر دروازه فرانسه را بسته نگه داشت.

 

1334288

 

چند دقیقه بعد نوبت فرانسوی ها بود که صاحب یک موقعیت خوب شدند اما ضربه ضعیف امباپه، این فرصت خوب را به هدر داد.

در دقایق پایانی، فشار حملات آلمان بیشتر شد و این تیم سه موقعیت پیاپی روی دروازه فرانسه ایجاد کرد اما موقعیت های هوملس، مولر و گینتر، یکی بعد از دیگر از دست رفت.

در نهایت تلاش دو تیم برای رسیدن به گل بی فایده بود و این دیدار با تساوی 0-0 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها