کد خبر : 1551221 | 12 شهریور 1397 ساعت 21:55 | 204.2K بازدید | 0 دیدگاه

فکر نمی‌کردم رونالدو به یوونتوس برود

مسی: رئال بدون رونالدو افت می‌کند

لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا معتقد است که رئال مادرید در غیاب رونالدو دچار افت خواهد شد و او تصور نمی‌کرده رونالدو این تیم را ترک کند.

مسی: رئال بدون رونالدو افت می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در طول 10 سال اخیر، لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، خود را به عنوان بهترین بازیکنان جهان معرفی کرده اند و رقابت بسیار تنگاتنگی داشته اند. توپ طلاهای این 10 سال بین این دو نفر به صورت مساوی تقسیم شده و هر دو رقیب در بین بهترین های تاریخ شناخته می‌شوند.

 

با وجود این رقابت نزدیک، رونالدو در تابستان تصمیم گرفت که رئال را پس از 9 سال ترک کند و راهی یوونتوس شود. او با 120 میلیون یورو، به جمع شاگردان آلگری در تورین اضافه شد و رئال جایگزینی برای او به خدمت نگرفت. حال لیونل مسی که دیگر رقیب بزرگی در لالیگا ندارد، مدعی شد که رئال دچار افت خواهد شد.

 

 

1330614

 

 

او گفت:" من از جدایی رونالدو تعجب کردم، تصور نمی‌کردم که او رئال را ترک کند یا حداقل به یووه برود زیرا صحبت تیم‌های بسیاری مطرح بود ولی نام یووه کمتر از دیگران شنیده می‌شد. واقعیت این است که من واقعا شوکه شدم ولی او به تیم خوبی پیوسته است."

 

با وجود اینکه رئال مادرید حتی بدون رونالدو نیز بازیکنان بزرگی در اختیار دارد، مسی معتقد است که غیاب رونالدو به سپیدپوشان ضربه خواهد زد. او گفت:" بدون رونالدو، رئال دچار افت خواهد شد و یووه به یکی از مدعیان اصلی قهرمانی چمپیونزلیگ تبدیل می‌شود زیرا آنها تیم خوبی در اختیار داشتند و حالا رونالدو را نیز جذب کرده اند."

 

 

1333491

 

بارسا آخرین بار در سال 2015 موفق به فتح چمپیونزلیگ شد و در سه فصل اخیر، حتی در رسیدن به مرحله نیمه نهایی رقابت ها ناکام ماند. آنها فصل گذشته در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی با نتیجه 4-1 رم را شکست دادند اما در دیدار برگشت 3-0 شکست خوردند و از دور رقابت ها کنار رفتند. اکنون مسی تاکید کرد که هدف اصلی تیمش در این فصل، قهرمانی در این رقابت هاست:" ما امسال می خواهیم دوباره در چمپیونزلیگ قهرمان شویم.

ما سه فصل پیاپی در مرحله یک چهارم نهایی حذف شدیم و آخرین بار، بدتر از همه بود؛ به خاطر شکلی که بازی کردیم و نتیجه ای که به سودمان بود.

ما به خاطر باشگاه، تیم و هواداران، باید روی چمپیونزلیگ تمرکز کنیم. ما تیم فوق العاده ای داریم. به همین دلیل است که می گویم به دنبال قهرمانی هستیم زیرا می توانیم در چمپیونزلیگ بجنگیم."

دیدگاه‌ها