کد خبر : 1550828 | 11 شهریور 1397 ساعت 13:55 | 65K بازدید | 0 دیدگاه

پاسخ مدیرعامل خونه به خونه به مربی شاهین بوشهر

آقای فکری 50 بار خواهش کردی سرمربی ما شوی

سرمربی مازندرانی تیم شاهین شهرداری بوشهر بعد از شکست در جام حذفی حرف هایی زد که با واکنش مدیرعامل تیم خونه به خونه همراه شد.

آقای فکری 50 بار خواهش کردی سرمربی ما شوی

به گزارش" ورزش سه" جام حذفی فوتبال ایران بدون حضور تیم های لیگ برتری آغاز شد و در یکی از مسابقات حساس این مرحله تیم خونه به خونه بابل توانست در یک بازی پرحاشیه تیم شاهین شهرداری بوشهر را در ضربات پنالتی شکست دهد.

بعد از این مسابقه محمود فکری سرمربی تیم شاهین بوشهر نسبت به فضای ورزشگاه و شعارهایی که از روی سکوها داده شد معترض بود.

مربی شاهین بوشهر که در گفت و گویی که امروز با خبرگزاری فارس انجام داد با ابراز تاسف نسبت به اتفاقاتی که در این بازی رخ داده گفت:« کمیته اخلاق و یا انضباطی فدراسیون فقط منتظر است محمود فکری یک حرکتی انجام بدهد یا یک مصاحبه کند تا بلافاصله آن را 5 جلسه محروم کند، متأسفم که هر مدیر بی‌سر و پایی در این فوتبال به خودش اجازه می‌دهد هر کاری دلش می‌خواهند انجام دهد.»

فکری که خودش اصالت مازندرانی دارد در ادامه نیز حرف هایی زد که بشدت باعث ناراحتی قاسم حسن زاده مدیرعامل تیم خونه به خونه بابل شد.

حسن زاده در گفت و گو با "ورزش سه" در این رابطه گفت:« محمود فکری باید در مصاحبه اش بگوید که منظورش از مدیران بی سروپا کیست؟ اگر منظورش ما هستیم که باید بگویم چرا 50 بار با من تماس گرفتید که سرمربی خونه به خونه شوید. حتی حضوری آمد و ما را دید و به من گفت می خواهم بیایم سرمربی خونه به خونه بشوم اما ما نمی خواستیم تیم داری کنیم و همین را به او هم گفتم. این اتفاقات قبل از رفتن او به بوشهر بود.»


مدیرعامل خونه به خونه همچنین گفت:« متاسفانه این آقا خودش آدم باشخصیتی نیست ، دیروز کادرفنی و تمام عوامل ما به سمت نیمکت حریف رفتند و فکری و دستیارانش به ما بی احترامی کردند و برای اینکه به خوش آمدگویی کادرفنی ما بی احترامی کنند از نیمکت فاصله گرفته و رفتند به سمت زمین تا با کادرفنی ما دست ندهند.»


مدیرعامل خونه به خونه با بیان اینکه همین رفتار فکر باعث برهم خوردن جو ورزشگاه شد گفت:« این آقا خودش بی شخصیتی کرد و جو ورزشگاه خراب شد. وقتی این کارها را می کنند حتی رئیس فدراسیون هم نمی تواند کاری بکند. اگر فدراسیون می توانست کاری بکند که ما الان در لیگ برتر بودیم.»


او افزود:« فکری گفته است که این تیم با دومربی خارجی و کلی هزینه نتوانست نتیجه بگیرد اما من می گویم که خونه به خونه یک تیم لیگ برتری است ، ما تیمی درست کردیم که به فینال جام حذفی رفت و الان باید در لیگ برتر بازی می کرد. ما امسال نمی خواستیم در لیگ یک تیم بدهیم.»


حسن زاده با اشاره به اینکه فکری از عدم حضورش در خونه به خونه ناراحت است گفت:« او دوست داشت سرمربی خونه به خونه شود اما خب ما نمی خواستیم تیم داری کنیم ضمن اینکه او مربی ضعیفی است. فکری سال قبل با نساجی رفت و برگشت به تیم ما باخت و با نفت مسجد سلیمان هم شکست خورد. سال گذشته آمد از جادوگری حرف زد و بعد هم گفت اشتباه کردم و این بار هم خودش با رفتار نادرستی که داشت جو ورزشگاه را متشنج کرد.»


او ادامه داد:« او دارد از الان جو را خراب می کند تا شکست های بعدی اش برابر ما را توجیه کند. اگر کمیته انضباطی وجود داشت الان تیم ما در لیگ برتر بود، اگر فدراسیون قدرت داشت و می توانست با این آقا که پنجاه بار خواهش کرد که مربی تیم خونه به خونه شود برخورد می کرد.» حسن زاده اضافه کرد:« فکری باید طاقت باخت داشته باشد نه اینکه هر زمان می بازد فحاشی کند. او به کادرفنی ما اکبر محمدی، ایمان عالمی و دیگر اعضا که به سمتش رفتند بی احترامی کرد.»


مدیر عامل خونه به خونه درباره حرف های فکری درباره مسایل جادوگری در بازی سال گذشته هم گفت:« متاسفانه کسی با این حرف ها برخورد نمی کند. خوب است من هم بگویم که همه چه چیزی درباره تیم های محمود فکری می گویند؟»


حسن زاده در انتها درباره شرایط خونه به خونه در این فصل گفت:«ما تیم جوانی را در دقیقه 90 بستیم و این بچه ها کاری کردند کارستان و توانستند در جام حذفی تیم شاهین بوشهر را حذف کنند. متاسفانه فدراسیون فوتبال حق تیم ما را نمی دهد، کمیته انضباطی درباره بازیکنی که هفت سال صغر سنی داشته و شناسنامه اش جعلی بود ببینید چه حکمی صادر می کند؟ متاسفانه مافیای فوتبال قوی تر از این حرف ها است و به همین خاطر حاضر نبودیم در مسابقات شرکت کنیم.»

دیدگاه‌ها