کد خبر : 1550551 | 10 شهریور 1397 ساعت 12:34 | 33.3K بازدید | 0 دیدگاه

ادامه درخشش نماینده های ایران در رشته های آزمایشی جاکارتا؛

ایران در یک قدمی مدال بازی های کامپیوتری

تیم دو نفره ایران در بخش الکترونیکی و کامپیوتری بازی های آسیایی 2018 جاکارتا به نیمه نهایی رسید.

به گزارش ورزش سه، بازی های آسیایی 2018 جاکارتا واپسین روزهای خود را پشت سر می گذارد و آخرین رشته ها نیز به مسابقات انتهایی خود رسیده اند.


اما در کنار همه رشته های ورزشی که شناخت نسبی خوبی از آنها وجود دارد و در خصوص آنها اطلاع رسانی مکفی صورت می گیرد، بخش الکترونیکی هم در این بازی ها فعال است و رقابت های جالبی در آن صورت می گیرد.

 

1332818

 

بازی های این بخش الکترونیکی عبارتند از: Clash Royale، Arena of Valor، Hearthstone، League of Legends، Pro Evolution Soccer 2018 و Starcraft II.

 

همه بازی های به جز PES 2018 خاتمه یافته و چین با 2 طلا در پنج رشته ی برگزار شده پیشتاز است. کره جنوبی، اندونزی و هنگ کنگ هم دیگر مدال های طلا را به دست آورده اند. البته این بخش الکترونیکی مثل رشته کانوپولو حالت آزمایشی دارد و مدال های آن در جدول کلی محاسبه نمی شوند.

 

ایران در بازی های Pro Evolution Soccer 2018 و Starcraft II نماینده دارد. 


در بازی استارکرافت که شهریار شکی از ایران حضور پیدا کرده بود، کره جنوبی، چین و ویتنام مدال های طلا تا برنز را از آن خود کردند.

 

اما در یکی دیگر از این بخش ها که به بازی PES 2018 تعلق دارد، نمایندگان ایران به نام های رضا نوبخت و حسن پاژنی حضور دارند. این مسابقات از امروز صبح آغاز شده و تا آخر وقت امروز نتیجه نهایی و تیم های برتر آن مشخص خواهند شد.

 

1332820

 

مقررات خاصی بر بازی های شرکت کنندگان حاکم است و همه چیز در بازی کنترل می شود. یکی از نکات جالب این است که شرکت کنندگان فقط از بین تیم های بارسلونا، لیورپول، آرسنال، شالکه، اینتر، میلان، کورینتیانس، ریورپلاته و کولو کولو می توانند تیم مورد نظر خود برای بازی را انتخاب کنند.


این بازی ها از 2 گروه 4 تیمی تشکیل شده است. در گروه اول تیم های ایران، مالزی، هنگ کنگ و قزاقستان قرار دارند و گروه B از تیم های ویتنام، هند، ژاپن و اندونزی تشکیل شده است.

 

1332819

ایران در بازی های امروز خود در مرحله گروهی توانست هر سه تیم هنگ کنگ، مالزی و قزاقستان را شکست دهد و به عنوان سرگروه راهی مرحله نیمه نهایی شود. نمایندگان ایران در نیمه نهایی با ویتنام روبرو می شوند. دیگر بازی نیمه نهایی هم بین ژاپن و مالزی انجام می شود.

دیدگاه‌ها