کد خبر : 1550304 | 09 شهریور 1397 ساعت 12:28 | 62.9K بازدید | 0 دیدگاه

در انتظار دو طلای تیمی برای رکورد شکنی؛

والیبال و بسکتبال؛ با طلا برگردید!

بلند قامتان والیبال و بسکتبال ایران یک پیروزی تا کسب دو گانه طلایی بازی های آسیایی و رکورد شکنی در این دیدارها فاصله دارد.

والیبال و بسکتبال؛ با طلا برگردید!

به گزارش "ورزش سه"، نسل طلایی و درخشان والیبال و بسکتبال ایران با اضافه شدن چند چهره جوان جان دوباره ای گرفتند و حالا در روز پایانی بازی های آسیایی جاکارتا یک مسابقه تا کسب مدال طلا و افتخار آفرینی فاصله دارند. دو مدال طلایی که برای کاروان ایران از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و می تواند با یک رکورد شکنی برای کاروان ایران همراه باشد.

 


تیم ملی بسکتبال نیز در دیداری که از حریف خود به مراتب بهتر عمل کرد توانست کره جنوبی، قهرمان دوره قبلی مسابقات که ایران را در فینال شکست داده بود، از پیش رو بردارد و حالا یک گام تا رسیدن به طلای بازی های آسیایی فاصله دارد.

 

1332684

 

1332685


با توجه به پایان رسیدن مسابقات بازی های آسیایی طی روزهای آینده به نظر می رسد والیبال و بسکتبال تنها طلا آوران ایران خواهند بود و بیش از دیگر نمایندگان ایران برای رسیدن به این مدال ارزشمند شانس دارند.


تیم ملی والیبال باید در دیدار برابر کره جنوبی به میدان برود؛ تیمی که در تهران و در جریان لیگ ملت های والیبال از سد آن تیم گذشته بود و به نظر می رسد تکرار مدال طلا و پیروزی برابر کره جنوبی کار سختی برای تیم کولاکوویچ نخواهد بود

 


تیم ملی بسکتبال اما دیدار بسیار سختی برابر چین بر عهده دارد و باید برابرتیمی به میدان برود که با استفاده از بازیکنان حاضر در NBA به دنبال مدال طلای این مسابقات است.

 

1332681

 

1332682


در صورت کسب مدال طلا توسط این دو رشته، تیم ایران رکورد 21 مدال طلای خود را تکرار خواهد کرد و تعداد مدال های تیمی ایرانی به عدد 60 می رسد و حتی اگر تیم های دیگر نیز موفق به کسب مدال نشوند، این موضوع می تواند یک رکورد شکنی برای ورزش ایران باشد و به همین دلیل کسب دو طلا و 60 مدالی شدن برای ورزش ایران از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و به همین دلیل است که بسیاری انتظار دارند تا این دو تیم قدرتمند ایران با برد در آخرین گام ظاهر شوند.

دیدگاه‌ها