کد خبر : 1549689 | 06 شهریور 1397 ساعت 22:30 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

بدون حضور ستاره های منچسترسیتی

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر انگلیس

هفته سوم لیگ برتر با دیدارهایی دیدنی پیگیری شد که جذاب ترین آنها یعنی تقابل یونایتد و تاتنهام، حسن ختام آن بود.

تیم منتخب هفته سوم لیگ برتر انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی، مدافع عنوان قهرمانی لیگ، اولین امتیازش را مقابل وولورهمپتون از دست داد و لیورپول مقابل تیم سرسخت برایتون، موفق به کسب پیروزی 1-0 شد. سه باشگاه لندنی یعنی چلسی، آرسنال و تاتنهام نیز توانستند مقابل رقبا به پیروزی دست پیدا کنند.

 

دیگر باشگاه لندنی که در دیدار مقابل خود به برتری رسید، فولام بود که مقابل برنلی 4-2 به برتری رسید. واتفورد نیز در سومین دیدار خود به برتری دست پیدا کرد که به همراه لیورپول، چلسی و تاتنهام در بین تیم‌های بالای جدول قرار بگیرد. در زیر به بررسی برترین های هفته پرداخته ایم:

 

دروازه بان:

 

1321245

 

هوگو لوریس (تاتنهام)

لوریس نمایش بسیار خوبی در دیدار مقابل منچستریونایتد داشت و با سیوهای خود، بارها دروازه این تیم را نجات داد. این در حالیست که او در طول هفته به علت رانندگی در حالت نامتعادل بازداشت شده بود و حتی گفته می‌شد که ممکن است نیمکت نشین شود. او 5 بار توپ را مهار کرد و محوطه جریمه را به خوبی کنترل کرد.

 

مدافعان:

 

1331804

 

لوک شاو(منچستریونایتد)

شاید مدافع تیمی که 3 گل دریافت کرده نباید در این فهرست قرار بگیرد ولی لوک نمایشی داشت که با وجود ضعف های تیمش، درخشان ظاهر شد. شاو در سمت چپ یک تهدید برای تاتنهام بود، به خصوص در نیمه اول. او سه دریبل موفق، دو توپ ربایی، دو دفع توپ، دو بلاک و 4 پیروزی در نبردهای هوایی به ثبت رساند. در روزی که تمامی بازیکنان شیاطین سرخ ضعیف بودند، شاو عالی کار کرد.

 

1331802

 

یان فرتونگن (تاتنهام)

دفاع تاتنهام در الدترافورد، نمایش بسیار فوق العاده ای داشت و فرتونگن عامل اصلی این درخشش بود. او که بارها مقابل روملو لوکاکو قرار گرفت، توانست مانع عملکرد خوب هموطنش شود. او همچنین سمت چپ دفاع را به خوبی پوشش داده بود و هر بار مانع خطر می‌شد. او 3 تکل زد، 8 دفع توپ داشت و از دفاع بازیسازی انجام می‌داد.

 

جوئی گومز (لیورپول)

لیورپول سومین کلین شیت فصلش را مقابل برایتون انجام داد و نمایش بسیار خوبی در دفاع داشت. فیرجیل فن دایک به درستی مورد تمجید قرار می‌گیرد ولی زوجش در دفاع، گومز، نمایش موثرتری داشت. او توانایی‌هایش را در مرکز دفاع به رخ کلوپ کشید تا خیال مربی کروات از مرکز دفاع تیمش راحت باشد.

 

کیران تریپیه (تاتنهام)

دیگر بازیکن تاتنهام که در ترکیب قرار می‌گیرد، تریپیه است که او نیز نقش پررنگی در پیروزی مهم تاتنهام مقابل یونایتد داشت. او پاس‌های فوق العاده ای برای دله الی ارسال کرد که هافبک انگلیسی در گل کردن موقعیت‌ها ناکام بود.

 

خط میانی

 

1331810

 

اتین کاپو

واتفورد به نمایش‌های بسیار خوبش در این فصل ادامه می‌دهد و این بار کریستال پالاس را شکست داد. هم دوکوره و کاپوئه نمایش‌‌های خوبی در این دیدار داشتند ولی نمایش کاپوئه بیشتر به چشم آمد. او 4 تکل زد و 3 دریبل انجام داد و حرکات خوبی به عمق خط دفاعی حریف داشت که یکی از آنها منجر به گل شد.

 

1331805

 

 

ادریسا گه یه (اورتون)

پس از اخراج ریچارلیسون، اورتون 10 نفره شد ولی آنها سخت جنگیدند و دو گل زدند ولی نمایش‌های ضعیف دفاعی باعث شد کار به تساوی کشیده شود. گایه در غیاب اشنایدرلین، بسیار خوب کار کرد و با 7 تکل توانست در دفاع به تیمش کمک کند.

 

1331811

 

 

فیلیپه اندرسون (وستهام)

پس از شکست مقابل آرسنال، وستهام به قعر جدول سقوط کرد ولی نمایش آنها شایسته نتیجه بهتری بود. چکش ها چندین بار عمق دفاع آرسنال را باز کردند و اندرسون در عمق این خط دفاعی قرار داشت. او یک پاس گل ارسال کرد، سه پاس کلیدی برای هم تیمی‌هایش ارسال کرد و دو تکل زد. پاس‌ها و دید بالای او موقعیت‌های خوبی برای آرناتوویچ ایجاد کرد.

 

مهاجمان

 

 

1331809

 

لوکاس مورا (تاتنهام)

لوکاس مورا روزهای خوبی را در اسپرز سپری می‌کند و در حال حاضر یکی از بهترین‌هاست. در غیاب سون هیونگ مین، ستاره برزیلی در هر سه بازی تیمش فیکس بوده و درخشان کار کرده است. الدترافورد یکی از سخت ترین ورزشگاه‌هاست ولی مورا فوق العاده بود، دو گل زد و دائم دروازه دخیا را با خطر روبرو کرد.

 

1331808

 

 

الکساندر میتروویچ (فولام)

از لحاظ آماری، میتروویچ از بهترین های لیگ به حساب می‌آید. او نمایش بسیار خوبی برای فولام داشت و دو گل زد و یک پاس گل داد. گل اول او یک ضربه سر روی سانتر تام کایرنی بود و دومی نیز یک هد روی سانتر لوچانو ویتو. مهاجم صربستانی بسیار خوب کار کرد و در کنار شورله درخشان بود.

 

آندره شورله (فولام)

 

دیگر بازیکنی که در کراون کاتچ بسیار خوش درخشید، شورله بود که خط دفاع برنلی را بارها تهدید کرد و 11 شوت به سمت دروازه حریف زد. او دو دریبل موفق داشت و دو تکل عالی نیز زد که عملکرد خوبش را تکمیل کند.

 

ترکیب نهایی:

 

1331807

 

 

تیم منتخب هفته دوم سری A ایتالیا

 

تیم منتخب هفته‌ اول بوندس‌لیگای آلمان

 

تیم منتخب هفته دوم لالیگای اسپانیا

دیدگاه‌ها