کد خبر : 1549532 | 06 شهریور 1397 ساعت 10:13 | 5.9K بازدید | 0 دیدگاه

ابراز همدردی گوندوگان با اوزیل و انتقادات

ایلکای گوندوگان، هافبک تیم ملی آلمان با مسوت اوزیل درباره فشارها پس از عکسی که با رئیس جمهور ترکیه منتشر کرد، ابراز همدردی کرد.

ابراز همدردی گوندوگان با اوزیل و انتقادات

به گزارش "ورزش سه"، پیش از شروع جام جهانی، گوندوگان و اوزیل عکسی به همراه رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه منتشر کردند که به مذاق آلمانی ها خوش نیامد و انتقادات بسیاری از این دو به عمل آمد و حتی صحبت از کنار گذاشتن از جام جهانی مطرح شد. با این حال اوزیل پس از جام جهانی ناموفقی که سپری کرد، از تیم ملی آلمان اعلام بازنشستگی کرد زیرا دیگر توان تحمل فشارها را نداشت. حال گوندوگان نیز با اوزیل ابراز همدردی کرد ولی مدعی شد که قصد بازنشستگی ندارد.

 

 

1308774

 

 

او گفت:" فکر می‌کنم خداحافظی مسوت اتفاق تلخی است. او کارهای زیادی برای فوتبال آلمان انجام داده است، این یک شکست برای تیم است. مسوت همچنین برای شخص من هم کارهای زیادی انجام داده است. او یکی از دلایلی بود که من می‌خواستم برای آلمان بازی کنم. بنابراین برایش بهترین ها را آرزو دارم، او شایسته یک مراسم خداحافظی با شکوه است. با این حال با تصمیمی که او گرفت خیلی موافق نیستم، من به شخصه تصمیم دیگری گرفتم زیرا من از لحاظ شخصیتی با او متفاوت هستم.

برای من خیلی مهم است که در سن 27 سالگی فرصتی را نسوزانم زیرا در فاز مهمی قرار دارم. به خاطر مصدومیت روزهای زیبایی را در تیم ملی آلمان از دست دادم. برای همین است که دوست دارم با تیم ملی موفق باشم. متاسفانه این جام جهانی یک ناکامی بزرگ بود ولی من افتخار می‌کنم که برای آلمان بازی می‌کنم."

دیدگاه‌ها