کد خبر : 1548176 | 01 شهریور 1397 ساعت 22:57 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

ویسی: برای تماشاگران نساجی خوشحال هستم

سرمربی نفت مسجدسلیمان از نتیجه بازی رضایت ندارد ولی از شادی تماشاگران نساجی ابراز خوشحالی می‌کند.

ویسی: برای تماشاگران نساجی خوشحال هستم

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ویسی در نشست خبری بعد از دیدار مقابل نساجی گفت: از نتیجه بازی ناراحت هستم ولی خوشحالم که مردم خوب قائم‌شهر با خوشحالی به خانه‌هایشان می‌روند؛ این شادی و شور را به خانه می‌برند و این برد را به آنها تبریک می‌گویم.

 

او با بیان اینکه بازی بسیار سختی بود و چیزی برای گفتن نداشتیم، اظهار کرد: فشار زیادی در این دیدار متحمل شدیم؛ پس از گلی که دریافت کردیم، تیم ما به خودش آمد و فشار زیادی وارد کردیم و نبض بازی را در دست گرفتیم ولی متاسفانه نتوانستیم خلق موقعیت کنیم یا به گل برسیم.

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: دو نیمه متفاوت شاهد بودیم که تا قبل از گل، نساجی سوار بر بازی و بعد از آن ما مالکیت توپ را در اختیار داشتیم، اما در نهایت ما بازنده شدیم و به تیم خوب نساجی تبریک می‌گویم.

 

ویسی به روند ناکامی گلزنی تیمش اشاره کرد و افزود: پنج بازی گل نزدیم، باید این نقص را رفع کرده و یک مهاجم حرفه‌ای به تیم اضافه کنیم.

 

او یادآور شد: تماشاگران نساجی آنقدر خوب بودند که دوست داشتم بازی ادامه داشته باشد؛ تا لحظه آخر شادی آنها در ورزشگاه بودم، بسیار مودب هستند و امیدوارم با این اوضاع و احوال خراب در برخی ورزشگاه‌ها، این استادیوم و تماشاگران برای دیگران درس عبرت شود تا تیم‌ها را تشویق کنند و همه جدا از نتیجه بازی، خوشحال به ورزشگاه بیایند و بروند؛ درود بر شرف تک تک تماشاگران قائم‌شهری.

 

سرمربی نفت مسجدسلیمان تاکید کرد: وقتی گل خوردیم، شرایط تیم ما بهتر شد و به زمین حریف رفتیم ولی قبل از آن در نیمه زمین خودمان دفاع می‌کردیم و روی ضد حملات برنامه داشتیم که شکل نگرفت.

دیدگاه‌ها