کد خبر : 1548175 | 01 شهریور 1397 ساعت 22:55 | 17.4K بازدید | 0 دیدگاه

صحنه های پنجاه پنجاه به سود حریف گرفته می شد

یوسفی: خودمان هم نمی دانیم هدف‌مان چیست

هافبک باتجربه ماشین سازان می گوید در داوری دیدار امروز هم صحنه های پنجاه پنجاه به سود ما رقم نمی خورد.

یوسفی: خودمان هم نمی دانیم هدف‌مان چیست

به گزارش "ورزش سه"، محسن یوسفی پس از پایان دیدار تیم های ماشین سازی و ذوب آهن درباره دیدار گفت: این بازی را ما بد شروع کردیم و به نظرم در نیمه اول بازی را باختیم. در غیر این صورت ما در نیمه دوم خیلی حمله کردیم اما بازی را از دست داده بودیم.


او در این باره ادامه داد: ما یک جورایی در این بازی مظلوم بودیم. در داوری این دیدار هم صحنه های پنجاه پنجاه به سود ما رقم نمی خورد. این باعث می شود تا در نهایت قضاوت هر بازی به ضرر تیم ما تمام شود.  


هافبک باتجربه تبریزی ها درباره شرایط تیمشان گفت: شرایط تیم کمی پیچیده است و ما به همین دلیل درگیری فکری داریم و فکر می کنم اگر به آنها نپردازیم بهتر باشد چرا که خودمان هم خسته می شویم از بس به آن می پردازیم. انشالله رفته رفته شرایطمان بهتر می شود.
او در رابطه با قطع روند گلزنی خود گفت: در ابتدای فصل خوب شروع کردم اما در ادامه پس از آن شانس با من یار نبود. حتی صحنه های داوری هم به ضرر ما بود و به همین دلیل تیم آسیب دید.


یوسفی درپایان درباره هدف گذاری ماشین سازان برای ماندن در لیگ و یا رسیدن به رتبه های بالای جدول گفت: ما خودمان هم دقیقا نمی دانیم هدف مان چیست. به دنبال این هستیم تا کار کنیم و زحمت بکشیم تا به امید خدا بتوانیم بهترین اتفاقات را رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها