کد خبر : 1547486 | 30 مرداد 1397 ساعت 14:27 | 17.7K بازدید | 0 دیدگاه

آماده باش شفر به گرو، نویمایر و همام قبل از السد

فولاد؛ آخرین فرصت برای درخشش خارجی‌های استقلال

بازی با فولاد آخرین فرصت برای بازیکنان خارجی استقلال است که ثابت کنند ارزش هزینه ای که برای آنها شده را داشته اند.

فولاد؛ آخرین فرصت برای درخشش خارجی‌های استقلال

به گزارش ورزش سه، وینفرد شفر از روزی که تمرینات استقلال را آغاز کرد هدفش را قهرمانی در آسیا عنوان کرد که و صراحتا اعلام کرد که باید بازیکنانی جایگزین جدا شده های این تیم بشوند که روند خوب فصل گذشته آبی ها با خلل روبرو نشود.


آبی ها در فصل نقل و انتقالات روزهای پرکاری پشت سر گذاشتند و با جذب نویمایر، الحاجی گرو و طارق همام تلاش کردند روند تهاجمی این تیم بدون خلل ادامه دار باشد.


نکته مهم در این باره این است که شفر بارها اعلام کرده تیمش تا بازی با السد در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به اوج آمادگی و هماهنگی خواهد رسید و اگر قرار باشد صحبت های سرمربی استقلال عملی شود، الحاجی گرو، نویمایر و طارق همام باید برابر فولاد که آخرین بازی آبی ها قبل از بازی رفت برابر السد است به میدان بروند.


جالب اینکه شفر در تمرین روزهای گذشته از این 3 بازیکن در ترکیب اصلی تیمش به تناوب استفاده کرده است و احتمال اینکه هر 3 برابر فولاد بازی کنند بسیار زیاد است.


نویمایر زوج علی کریمی در بازی با فولاد


با توجه به اینکه فرشید باقری به دلیل شرکت در مراسم درگذشت پدرش چند روزی در تمرین استقلال حضور نداشت، بسیار بعید است که او در ترکیب اصلی به میدان برود. شفر در بازی با پارس جنوبی جم محمد دانشگر را جانشین باقری کرده بود اما برای بازی با فولاد به احتمال فراوان نویمایر در ترکیب ثابت استقلال به میدان می رود.


نویمایر باید فردا ثابت کند ارزش هزینه ای که برای او شده است را داشته است و می تواند به یکی از مهره های موثر در ترکیب ثابت آبی ها تبدیل بشود.

 

1329258


طارق پست وریا را تغییر می دهد


طارق همام هم یکی از بازیکنانی است که تنها 2 روز بعد از حضور در تمرینات استقلال در بازی با پارس جم یک نیمه بازی کرد و اتفاقا نمایش خوبی هم در ترکیب آبی ها داشت.


طارق به احتمال فراوان در بازی با فولاد در پست وینگر راست استقلال به میدان می رود و با این شرایط وریا غفوری به پست دفاع راست برخواهد گشت تا در جایی بازی کند که تخصص بازی در آن را دارد.

 

1329259


اولین آزمون گرو برای جانشینی تیام


الحاجی گرو در بازی با تراکتورسازی 20 دقیقه برای  استقلال به میدان رفت اما در بازی با پارس جنوبی به دلیل مصدومیت 90 دقیقه نیمکت نشین بود. با این حال الحاجی گرو هم اکنون به آمادگی کامل رسیده است و با تشخیص شفر می تواند برای استقلال از ابتدا بازی کند و برابر فولاد توانایی های خود را نشان بدهد.


الحاجی گرو جانشین اصلی تیام در ترکیب استقلال است و اگر قرار باشد او برابر السد در ترکیب اصلی استقلال به میدان برود باید برابر فولاد بازی کند تا با هم تیمی هایش به هماهنگی نسبی برسد.

 

1329260

دیدگاه‌ها