کد خبر : 1547469 | 30 مرداد 1397 ساعت 13:44 | 27.8K بازدید | 0 دیدگاه

در 18 سالگی دایی من را لیگ برتری کرد

بارانی: از جواد نکونام عذرخواهی می کنم

هافبک سابق تیم فوتبال پیکان که در فصل نقل و انتقالات به تیم نساجی قائمشهر پیوسته بود پس از جدایی از این تیم به جمع شاگردان دایی پیوست.

بارانی: از جواد نکونام عذرخواهی می کنم

 به گزارش وزش سه، از بارانی در مورد علت جدایی اش از نساجی می پرسیم که او در این باره به ورزش سه می گوید: من به دلیل مشکلات شخصی و نزدیکی بیشتر کنار خانواده مجبور به ترک نساجی شدم که از این بابت از آقاجواد و هواداران قائمشهری عذرخواهی می کنم.


از او درباره برخورد هواداران پرشور قائمشهری در مورد جدایی اش سوال می کنیم که او می گوید: بعد از جدایی ام از این تیم خیلی ها در صفحات اجتماعی ام از من گلایه کردند که باید به آنها بگویم اگر مشکل شخصی ام برطرف می شد مطمئنا در این تیم می ماندم چون من مادرم اصالتا مازندرانی است و به همین منظور هم به این تیم رفتم اما در ادامه به دلایل شخصی نتوانستم تیم را همراهی کنم و این موضوع را هم به باشگاه گفتم و آنها هم مشکل من را پذیرفتند.


بارانی که سابقه حضور در یکی از تیم های خودروسازان را دارد در مورد حضورش در سایپا هم می گوید: سایپا یک باشگاه بزرگ و خوب است، این تیم مربی بزرگی مثل علی دایی را دارد که من قبلا در راه آهن سابقه شاگردی با ایشان را دارم. در واقع آقای دایی اولین مربی بودند که در لیگ برتر به من بازی دادند، آن زمان من تازه 18 سالم بود و سال قبلش هم که تازه از تیم جوانان به تیم بزرگسالان راه آهن اضافه شده بودم شاگردی آقای تارتار را تجربه کردم.


از بارانی با توجه به تجربه کار با مهدی تارتار و علی دایی در خصوص دیدار این هفته دو تیم سوال می کنیم که او می گوید: آقای تارتار در این سال ها تیم هایی که در اختیار داشتند را خوب مدیریت کرده اند. اما باتجربه ای که از شاگردی آقای دایی در زمان راه آهن دارم می دانم که ایشان تیم هایش را خیلی قوی و تهاجمی به میدان می فرستد و اکثرا رقبا مقابل تیم هایی که آقای دایی هدایتشان را عهده دار هستند کار سختی در 90 دقیقه دارند.

دیدگاه‌ها